Gå til innhold

Barn som har hatt korona?

Anbefalte innlegg

Ble de syke, eller helt symptomfrie? Kan en litt mild lang forkjølelse være korona for et barn? Venter på prøvesvar, men det kunne visst ta flere dager. Skal resten av oss leve som normalt da til vi får svar, og så evt i karantene om barnet er positivt? Hva om noen av oss andre evt alt er smittet, men er symptomfrie, vi kan jo da smitte andre mens vi venter på svar. Eller barna hvertfall, vi voksne er jo ingensteds nesten, og har alltid munnbind på. 

Anonymkode: 1e533...4c0

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144410940-barn-som-har-hatt-korona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her jeg bor døde nylig ett barn av corona. En baby på 3 mnder ble også smittet men det barnet gikk det heldigvis bra med.

Anonymkode: c4c83...597

Ja, det er tragisk det, og jeg vet barn kan dø av det. Men det jeg lurte mest på var om det kan være korona med noe som bare likner en forkjølelse? Eller blir de gjerne mer syke om de førstes får symptomer?

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er tragisk det, og jeg vet barn kan dø av det. Men det jeg lurte mest på var om det kan være korona med noe som bare likner en forkjølelse? Eller blir de gjerne mer syke om de førstes får symptomer?

Det er jo ingen her som kan svare på hva som gjelder for dine barn, det er jo helt individuelt. Noen blir syke og noen er helt symptomfrie.

Anonymkode: d6aee...606

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ingen her som kan svare på hva som gjelder for dine barn, det er jo helt individuelt. Noen blir syke og noen er helt symptomfrie.

Anonymkode: d6aee...606

Ja, det vet jeg jo. Men om andre har hatt det sånn så er det jo stor sjans for at det også kan gjelde her. Det kalles å dele erfaringer...

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

min ble veldig syk,men klarte seg fint, ingen underliggende sykdom.

barnet er snart 4, barnet måtte være på sykhuset i nesten 3 uker og måtte ha surstoff nesten i 2 uker

Anonymkode: 9b29c...774

Uff, så grusomt! Håper alt er bra nå.

• Opprett ny...