Gå til innhold

Hva gjør dere i karantene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vat i karantene en uke. Vi jobbet og cjotde skolearbeid. Vi gikk i skogen, lagde mat og gjorde egentlig det vi pleier de fleste dagene. Ungene var selvfølgelig hjemme, men df er tenåringer og klarar skolearbeidet selv.

Anonymkode: f178f...2a3

Da jeg var i karantene levde jeg nesten som normalt. Jobbet hjemmefra, husarbeid, turer i skogen. :) Eller, normalt som i normalt under denne pandemien da 😅 Man kan jo uansett ikke møte så mange nå eller finne på aktiviteter.

Isolasjon derimot er det jo litt strengere krav ved. 

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det samme som ellers? Jobber, går tur, trener, lager mat, prater sammen, ser film, etv.

Eneste du ikke gjør er å handle, du får sørge for å ha mat i huset i forkant.

Anonymkode: c5ca9...395

Man kan vel handle også, om det er nødvendig? 

Anonymkode: ef631...f85

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Greit å være litt forberedt tenker jeg.. Plutselig kan man ende opp i karantene. 

Hva bruker dere tida på? 

Anonymkode: 4984d...734

Var i karantene. Vi så mye på serier, og hadde mye sex. Savner det litt... 

Anonymkode: 976fc...d14

Er i karantene nå. Men jeg er kronisk syk og ufør, så eneste forskjellen. Er at jeg bestiller mat levert på døra, og går ikke på butikken.

Jeg ser serier, leser, gjør litt husarbeid, og orker jeg så holder jeg på med scrapbooking.

Anonymkode: ef0d2...379

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Pusser opp huset, rydder det som ryddes kan, går tur, lager middag, leksehjelp og takk gud for at mannen er på jobb! Slipper det sexmaset

Anonymkode: dadbd...80b

Dere som skriver "sexmas" og er i forhold - hvorfor har dere etablert dere i et forhold med mannen hvis dere ikke vil ha sex med ham?

Anonymkode: 758b3...330

Anonym bruker skrev (På 24.11.2020 den 10.59):

Du var ikke smart nok til å skjønne hva det betyr nei 🙄

Anonymkode: efd13...4c4

At man syns noe er tåpelig betyr ikke at man ikke skjønner betydningen, vet du. 

Ingen over 12 år sier sexe!

Anonymkode: ef631...f85

• Opprett ny...