Gå til innhold

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en av de som er mot munnbind, men jeg bruker det der det er påkrevd for å ungå bot og at folk rundt meg ikke skal få et hysterisk anfall. 

Men så må jeg le litt i hele galskapen, som i går når jeg en person kjøre bil med munnbind, og ja han var alene i bilen og net det var ikke en drosje. Min første tanke var at han rett og slett brukte det i solidaritet med de som ikke har bil og må stå som sild i tønne på bussen, ellers så kunne det jo være at han hadde kidnappet noen som han holdt skjult i bilen og som han ikke ville smitte.... 

Like etter kom ei dame på sykkel med munnbind 🤔. Hun må jo ha ekstremt høye tanker om hvor smittsomt korona egentlig er. Eller har det rett og slett blitt en erstatning for skjerf? 

Selv har jeg aldri pirket meg så mye i ansiktet som når jeg har på munnbind.... Det klør, flytter på seg eller jeg skal bare ta en pastill. Så mine hender må jo være rene smittebombende etter en runde i butikken med munnbind om jeg hadde hatt korona... Så helt til slutt grafser de skitne fingrene mine inn koden på bankterminalen.. 

Noen andre som har noen morsome historier om munnbind? Trenger noe å le av i all galskapen. 

Anonymkode: a1157...9db

Er du litt kort? Det slo deg ikke at de har tatt munnbind på EN GANG FOR ALLE med nyvaskete, nyspritete hender og skal kjøre/sykle til butikk/annet?

Det er ingen som liker det, men klaginga di begynner å bli gammel.

Anonymkode: a1127...303

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er du litt kort? Det slo deg ikke at de har tatt munnbind på EN GANG FOR ALLE med nyvaskete, nyspritete hender og skal kjøre/sykle til butikk/annet?

Det er ingen som liker det, men klaginga di begynner å bli gammel.

Anonymkode: a1127...303

Nei jeg er ikke det, men jeg tør å ha mine egne meninger og sier ikke hvor høyt når myndighetene ber oss om å hoppe. 

Hvorfor innføres det ikke krav om munnbind over alt? Kan det være for at de da blir pliktig til å bidra med å dekke kostnaden? 

Som jeg sa så bruker jeg munnbind når jeg må, ellers så stoler jeg mer på det å holde avstand og vaske hender. 

Etter det jeg har lest så skal man bytte munnbind om det blir fuktig og ikke kom å fortell meg at et munnbind holder seg tørt når man er ute og sykler og puster ekstra. 

Og folk må gjerne le av meg og munnbind.... For det gjør jeg også, jeg tar ikke meg selv så høytidlig. 

Merkes på folk her inne at koronaen tar sin del av tålmodigheten, synes innlegget var relativt uskyldig og lett å gjøre til en festlig sammenligning om noe ganske ufarlig. Hvorfor tilter folk i vinkel over så lite? 

Anonymkode: 052b2...71a

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

I går morges fant jeg alle munnbindende våre inkl pakken de lå i, oppi do og halvveis trukket ned. Klar tale fra 1-åringen i hus😅

Anonymkode: a8dee...fad

He he he 😂😂😂.... Ler og ler her. 

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Merkes på folk her inne at koronaen tar sin del av tålmodigheten, synes innlegget var relativt uskyldig og lett å gjøre til en festlig sammenligning om noe ganske ufarlig. Hvorfor tilter folk i vinkel over så lite? 

Anonymkode: 052b2...71a

Takk 😊

Annonse

• Opprett ny...