Gå til innhold

Noen som har testet bhg barn her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min på 4 år nektet totalt. Bet tennene sammen og knep sammen munnen,og snudde seg bort. Prøvde å ta i nesen, men det gikk heller ikke. Han sparket og vred seg, så til slutt måtte vi bare gi opp. 

Anonymkode: 9f2cc...4f9

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du holder barnet fast. 

Anonymkode: 0d913...bfa

Nettopp! Akkurat som du ville gjort om barnet ikke vil pusse tenner å du har prøvd alt annet,da blir det tvang der du må holde barnet fast. Kjekt er det ikke men helt nødvendig begge deler.

Anonymkode: f631e...8b9

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så lett om vi ikke får gå ut av bilen da. Jeg foran, og barnet i sete bak. Derfor jeg spør...

Anonymkode: 8c325...3da

Jeg vet ikke hvordan det er der dere bor, men kan du ikke ta barnet frem på fanget ditt rett før dere er fremme i testkøen? Ser og du sier vi, da er dere vel 2 om å fikse dette.

Anonymkode: 418d4...fdd

På 20.11.2020 den 13.39, Anonym bruker skrev:

Ikke så lett om vi ikke får gå ut av bilen da. Jeg foran, og barnet i sete bak. Derfor jeg spør...

Anonymkode: 8c325...3da

Du får lov til å gå ut av bilen. Holder barnet slik som du gjør ved evt vaksine. 

Anonymkode: 0d913...bfa

Testet vår 4 åring på fredag grunnet at jeg er positiv. Hun satt på fanget til pappa, han tok å satte henne i passasjersetet når det var 2 stk foran de. Hun gjorde ingen motstand i det hele tatt. 

Anonymkode: 8c741...d25

Annonse

• Opprett ny...