Gå til innhold

Noen som har testet bhg barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det? Vi må teste vårt barn, han nekter. Greier vi gjennomføre det da? Vi må jo sitte i bilen? 

Anonymkode: 8c325...3da

Skrevet

Testet min toåring tre ganger. Fikk komme ut av bilen og sitte på en stol med han på fanget hver gang😊

Skrevet

Tester de bhg i både munn og nese? 

Anonymkode: 9c0e0...e20

Skrevet

Måtte sitte i bilen. Testet både i hals og i nesen. 

Anonymkode: fe7b9...b56

Skrevet

Vi var på noe som heter luftveisklinikken og tok testen der mens han satt på fanget mitt. De tok bare test i halsen. Men han er bare 1,5 år da.

Anonymkode: bcb02...dac

Skrevet

Min på 4 år nektet totalt. Bet tennene sammen og knep sammen munnen,og snudde seg bort. Prøvde å ta i nesen, men det gikk heller ikke. Han sparket og vred seg, så til slutt måtte vi bare gi opp. 

Anonymkode: 9f2cc...4f9

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det? Vi må teste vårt barn, han nekter. Greier vi gjennomføre det da? Vi må jo sitte i bilen? 

Du holder barnet fast. 

Anonymkode: 0d913...bfa

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du holder barnet fast. 

Nettopp! Akkurat som du ville gjort om barnet ikke vil pusse tenner å du har prøvd alt annet,da blir det tvang der du må holde barnet fast. Kjekt er det ikke men helt nødvendig begge deler.

Anonymkode: f631e...8b9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du holder barnet fast. 

Ikke så lett om vi ikke får gå ut av bilen da. Jeg foran, og barnet i sete bak. Derfor jeg spør...

Skrevet (endret)

Må vel sitte i bilen.

Endret av Nille 76
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så lett om vi ikke får gå ut av bilen da. Jeg foran, og barnet i sete bak. Derfor jeg spør...

Jeg vet ikke hvordan det er der dere bor, men kan du ikke ta barnet frem på fanget ditt rett før dere er fremme i testkøen? Ser og du sier vi, da er dere vel 2 om å fikse dette.

Anonymkode: 418d4...fdd

Skrevet
På 20.11.2020 den 13.39, Anonym bruker skrev:

Du får lov til å gå ut av bilen. Holder barnet slik som du gjør ved evt vaksine. 

Skrevet

Testet vår 4 åring på fredag grunnet at jeg er positiv. Hun satt på fanget til pappa, han tok å satte henne i passasjersetet når det var 2 stk foran de. Hun gjorde ingen motstand i det hele tatt. 

Anonymkode: 8c741...d25

• Opprett ny...