Gå til innhold

Vinterjakke tenåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke merker/jakker er populære på ungdomsskolen nå (jente)? Blir glad for alle tips.

(Og ja, jeg vet det er et passe overfladisk spørsmål, men det er nå alderen for sånt.)

Anonymkode: da7c2...07a

Skrevet

Min 8.klassing har en parkas fra Cubus.

Anonymkode: b3394...f4f

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min 8.klassing har en parkas fra Cubus.

Anonymkode: b3394...f4f

Samme her.

Anonymkode: 016d3...f44

Skrevet

Bergans dunjakke kjøpt på XXL. Finnes i mange flotte farger.

Anonymkode: f23c4...acc

Skrevet

Parajumper

Anonymkode: 194b1...89a

Skrevet

Min har dunjakke fra 8848. Hun er ikke opptatt av hva de andre har, det virker det ikke som de er på skolen der. 

Anonymkode: af289...91e

Skrevet

Tror det kommer veldig an på hvor i landet du bor, men det kommer også an på jenta. Hva slags type hun er. Noen er veldig opptatt av merker. Andre kunne ikke brydd seg mindre... 😉

Jeg har en sønn på 8. trinn i en kommune på landet. Jentene i klassen hans bruker Kari Traa og Didriksson (gjerne de sportye, som trener en del), Peak Performance og Svea (gjerne de som er litt «opptatt» av merker), Stormberg og Cubus (De som ikke er så opptatt av merker og sånt). Også har du de som gjerne går i bestemors gamle kåpe, en avlagt militærjakke, eller noe annet individuelt og kult. 

Skrevet

Svea har mine på 14 og 12 år.

Anonymkode: e3692...758

Skrevet

14 og 16 har svea begge to. Her har nesten alle sveajakker.

Anonymkode: 6c665...0fd

Skrevet

Min har en tjukk sveajakke og en dunjakke fra Peak Preformance. Hun veksler på de på vinterstid. 

Anonymkode: eae84...24c

Skrevet

Mi bruker kun klubbjakka til idrettslaget...

Anonymkode: 6d2db...de1

Skrevet

Min var på Sport Outlet og kjøpte seg jakke i går. Kom på 375,-, så tviler på det er noe merke knyttet til.  Grå skijakke. 

Virker ikke som ungdommen her (Bergen sør) er mye opptatt av merker. De går med det de liker.

Anonymkode: 27905...dcd

Skrevet

Har ei i 9. klasse. Hun har en parkas fra Vero Moda. Hun driter i merker. Har aldri brydd seg noe om det og kjører sin egen stil.

Anonymkode: 57e56...148

Skrevet

Twentyfour både anorakk og dunjakke.

Anonymkode: 8364e...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...