Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Kan du beskrive hva du gjør på nattevakt? Hvordan ser en vanlig vakt ut? Er det kjedelig, eller opplever du natten som variert? Hvordan er forholdet ditt til dine kollegaer? Har hørt at helsefagarbeidere ofte er kritiske til sykepleierne og motsatt, håper ikke dette stemmer da man er avhengig av begge yrker. Anonymkode: b5311...db5
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Jeg er sykepleier å jobber natt på en langtidsavdeling med ca 30 pasienter. Min natt ser slik ut: 21.45 rapport fra kveldsvaktene 22.15 går jeg tilsynsrunde hvor jeg slår Lys på rom, tv samt bytter/snur på de som trenger det 01.30 bytte/snu/tilsynsrunde 04.30 bytte/snu/tilsynsrunde 06.30 tilsynsrunde, tømming av kateter- poser, medisin, osv 07.00 Rapport Utover/imellom dette er det mange alarmer, demente som må trygges/følges til sengs, brukere som vil ha mat, andre avdelinger som trenger bistand, rydding og tilrettelegging til dagvaktene osv. Mye å gjøre, men nettene går fort😊 Har et godt samarbeid med både assistenter, hjelpepleier, studenter og andre sykepleiere. For å få en best mulig hverdag for oss og pasientene må alle hjelpe til å bidra til at at avdelingen fungerer. Om man er sykepleier eller assistent har ingen betydning for alle er viktige for å få alt til å gå opp! Anonymkode: b1831...3ff
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Rapport fra 21.30 til 22. Tilsynsrunde 22ish. Gir medisiner hvis noen trenger det + legginger av de som sitter oppe når de ønsker det. Tilsynsrunde i 03-04ish igjen,snuing og skifting ved behov. Utover det er det ta alarmer, følge til wc, gi mat ol. Rapport kl 07.15. Bra samarbeid med assistenter, helsefagarbeidere og sykepleiere. Anonymkode: a3b66...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå