Gå til innhold

Dette er så bra skrevet! Er 100% enig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å like Elin Ørjasæter, men her ble jeg mindre enn imponert, for å si det slik.

"En sliten lege-venn fortalte hvordan et sykehjem hadde sendt en koronasyk 90-åring til sykehuset for livredding." Ja, for det skjedde sikkert. Svært sannsynlig. Antar denne legen egentlig var en venn av fetteren til onkelen til eks-kona til naboen, eller noe slikt.

Anonymkode: d4712...86f

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg pleier å like Elin Ørjasæter, men her ble jeg mindre enn imponert, for å si det slik.

"En sliten lege-venn fortalte hvordan et sykehjem hadde sendt en koronasyk 90-åring til sykehuset for livredding." Ja, for det skjedde sikkert. Svært sannsynlig. Antar denne legen egentlig var en venn av fetteren til onkelen til eks-kona til naboen, eller noe slikt.

Anonymkode: d4712...86f

Ja, med den "historien" viser hun kvaliteten på innlegget sitt. Ingen leger eller sykehus har lov til å gå mot de pårørendes ønsker om livsforlengende behandling ved alvorlig sykdom eller høy alder. Dette vet jeg for vi var gjennom det samme da min far på 87 år fikk lungebetennelse i fjor. Legene var villig til å behandle, men siden vi sa nei ble det kun lindrende omsorg den siste tiden.

Innlegg som dette er bare med på å fyre opp om de som velter seg i misnøye. 

Anonymkode: e7198...0b8

Annonse

Enig, jeg er imponert over Nettavisen som faktisk er en av få aviser som tør å stille kritiske spørsmål. 

Denne bør også leses (dette er i tillegg en lege og professor, så mer fagekspertise enn artikkelforfatteren i hi.):

https://www.nettavisen.no/okonomi/topplege-med-klar-beskjed-til-nakstad--vi-ma-fa-tallene-dine/3424049037.html

Håper dette bare er begynnelsen på at folk tør å snakke i mot de ytterst få som sitter og bestemmer nå. Tiltakene er fullstendig ute av proposjoner og jeg er mektig lei av tåkeprat og skremselspropaganda fra Høie. Nakstad & co. 

Anonymkode: 3a1a6...3f6

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Problemet med teksten er at den inneholder mange svært vesentlige feil.

Anonymkode: 24ab0...263

For et fantastisk bidrag til diskusjonen. Hva med å peke på hva du mener er feil, istedet for å komme med intetsigende kommentarer..?

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For et fantastisk bidrag til diskusjonen. Hva med å peke på hva du mener er feil, istedet for å komme med intetsigende kommentarer..?

Hi sitt startinnlegg er jo og rimelig intetsigende

Anonymkode: e449d...6b7

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi sitt startinnlegg er jo og rimelig intetsigende

Anonymkode: e449d...6b7

Du ser ikke forskjellen på å stille seg enig i et avisinnlegg og linke til denne, og det å påstå at «den inneholder feil» og ikke si hva feilen er?

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor var Erik Solheim når Kina blokkerte dører så folk ikke kunne gå ut? Eller når de dro folk som testet positivt ut av hjemmene sine? Eller hvor var han når land ønsket å opprette reisenekt til og fra Kina og Kina fikk WHO til å fraråde en slik nekt. 

Da håper jeg at neste gang det kommer et virus fra Kina at de har full forståelse for at flyene må settes på bakken. 

Anonymkode: 73ca0...a36

• Opprett ny...