Gå til innhold

20 cm skuffeskap fra ikea.. hva i huleste bruker man dem til?

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp satt inn metod-kjøkken, blant annet disse 20 cm brede skuffene. Jeg skjønner bare ikke hva jeg skal bruke dem til. Det er masse luft mellom øverste og nederste hylle, og skuffesidene skrår innover så det ikke engang er plass til to krydderglass i bredden. 🙄

Noen tips? 

Anonymkode: d40a3...b14

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Beklager, glemte lenken! 
https://www.ikea.com/no/no/p/maximera-uttrekkbar-innredning-50356804/

Passer fint til rengjøringsmidler. Vi har på vaskerommet og det er det vi har i den.

Anonymkode: 45ece...f2e

Annonse

14 minutter siden, Leeloo76 skrev:

Det er det jeg bruker det til, oljer og krydder, Kanskje noen tørrvarer, har et slikt skap rett ved koketoppen. Enig i at det er litt klønete utformet, men foretrekker det fremfor en åpen hylle.

Samme her. Litt pasta er det plass til og. 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har nettopp satt inn metod-kjøkken, blant annet disse 20 cm brede skuffene. Jeg skjønner bare ikke hva jeg skal bruke dem til. Det er masse luft mellom øverste og nederste hylle, og skuffesidene skrår innover så det ikke engang er plass til to krydderglass i bredden. 🙄

Noen tips? 

Er du virkelig så lite kreativ? 

Anonymkode: 896ff...2db

Jeg tenker med en gang pasta, poser med sukker, knekkebrød, frokostblanding osv.

Litt avhenger av plasseringen selvfølgelig, men vaskemidler var jo et godt forslag.

Ellers har de vel bokser med lokk som passer oppi der på Ikea, da kan du fylle de boksene med alt fra rosiner til spagetti og ha stående der.

Anonymkode: f6bd5...9da

Annonse

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men har du ikke planlagt dette kjøkkenet selv? Da vet du vel hva du ønsket å bruke det til?

Anonymkode: a6018...293

Joda, det visste jeg godt, jeg skulle jo ha krydder der. Problemet kom først når man får plass til cirka null krydderglass der, og jeg har mange... 

Takk for gode forslag alle sammen. Jeg tror det blir storinnkjøp av bokser til tørrvarer. 

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, det visste jeg godt, jeg skulle jo ha krydder der. Problemet kom først når man får plass til cirka null krydderglass der, og jeg har mange... 

Takk for gode forslag alle sammen. Jeg tror det blir storinnkjøp av bokser til tørrvarer. 

Krysderglassene må du jo ha i en skuff med krydderinnlegg fra Ikea. 

Anonymkode: a7dbd...823

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...