Gå til innhold

Hva ville du blitt glad for?

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som har fødselsdag. Hun pleier bestandig å få gave mens vi har en hyggelig kveld, men i år kan jeg ikke dra dit. På grunn av koronaen skal vi jo ikke møtes. 

Hva ville dere blitt glad for å få fra en venninne?

-fin søndagsfrokost til henne og mannen levert på døra?

-et spill det er mulig å spille mens vi sitter på hvert vårt sted?

-et klesplagg?

-gavekort på middag når vi kan treffes igjen?

-noe annet?

Anonymkode: c07fa...e80

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144410714-hva-ville-du-blitt-glad-for/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, sug lut skrev:

Hvorfor er det et problem? Den står jo ellers utenfor uansett, du må ikke ta den klokka sju.

Her ringte de på 7 om morgenen når jeg først hadde barnefridag så ble jo vekket av det. Så var ikke sånn kjempe stas der å da hvertfall.

Anonymkode: 2de86...d0f

Annonse

16 minutter siden, amandine skrev:

Frokost på døra eller bål og vin i skogen om kvelden.

Dette! 

Var nettopp på koronavennlig treff i skogen med rødvin og bål. Kjempehyggelig. Husk hodelykt til hjemturen.

Så ikke at du bor litt langt unna. 

Jeg har kun mottatt sms når jeg har bestilt morgenlevering. 

Endret av frk Nilsen
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her ringte de på 7 om morgenen når jeg først hadde barnefridag så ble jo vekket av det. Så var ikke sånn kjempe stas der å da hvertfall.

Du kunne vel lagt deg til å sove igjen etterpå

Anonymkode: e5b73...004

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oj, det er litt kjipt, ja! De gangene jeg har fått sånn lekker levering har de ikke ringt på, jeg har bare hatt en sms på tlf når jeg våknet hvor det stod at jeg burde ta en titt på trappa :) .

1 time siden, sug lut skrev:

Oj, det er litt kjipt, ja! De gangene jeg har fått sånn lekker levering har de ikke ringt på, jeg har bare hatt en sms på tlf når jeg våknet hvor det stod at jeg burde ta en titt på trappa :) .

Samme her, jeg har også gitt morgenlevering til venninner og de har kun fått sms. 

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aldri ringt på ved morgenlevering. Får en sms. 

Endret av Mamsen<3
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare Frokostlevering som har dette?

Anonymkode: 74eb4...03d

Jeg har både bestilt til andre selv og fått leveringer sendt til meg fra disse her https://www.morgenlevering.no/

Det koselige er jo at de også leverer blomster og avisen og sånt.

Endret av sug lut
  • Opprett ny...