Gå til innhold

Papirstjerner....✨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det selges enormt med adventstjerner laget av papp/papir, men er ikke det veldig brannfarlig?

Jeg leter etter noen i metall eventuelt tre, men det er svæært lite å finne🧐

Anonymkode: 3c1a2...560

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser det selges enormt med adventstjerner laget av papp/papir, men er ikke det veldig brannfarlig?

Jeg leter etter noen i metall eventuelt tre, men det er svæært lite å finne🧐

Anonymkode: 3c1a2...560

Med ledlys blir det ikke varme. Men å la stjerna stå på om natten forstår jeg ikke..

Anonymkode: 4674f...7cd

Skrevet

Har jo pærer som ikke blir varme i dem, altså ledpærer, så det er ikke noe problem

Jeg slår de også av når jeg legger meg da.

Anonymkode: 3b43d...1ac

Skrevet

Vi kjører batteridrevne lyslenker i de, fordi ingen ledning er lang nok til å nå støpsel fra vinduet.. men det funker bra og er ikke skummelt 😊

Anonymkode: 43d85...911

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes så vanvittig mange fine julestjerner og så har du klart å finne så mange utrolig stygge.....😨

Anonymkode: 4c9fb...442

Kan ikke du bare linke til noen du synes er fine da

Anonymkode: 45d1f...5f1

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes så vanvittig mange fine julestjerner og så har du klart å finne så mange utrolig stygge.....😨

HI sier det er svært lite å finne, men bare man søker finnes det jo en drøss. Vi vet jo ikke hva HI sin smak er, men det ER masse å velge i. Forøvrig syns jeg det var flere fine her.

Anonymkode: d9326...c73

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss! Hva får deg til å svare slik? Du fremstår som du mangler det mest grunnleggende i sosial kompetanse og høflighet! Makan!

Anonymkode: b9d47...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...