Gå til innhold

Det er virkelig galskap med alle disse restriksjonene! Samfunnet ødelegges. INGEN unge dør.

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, selvsagt. Om DU ikke har sett det, så eksisterer det nok ikke...

Anonymkode: f9477...8ba

Det er så få at det er mikroskopisk sjangse for at det er sant at hun kjenner flere... Det er løgn. 

Anonymkode: 7fdb8...b1b

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja det tror jeg også du gjør... Ikke pent å juge. Merkelig at jeg ikke kjenner en eneste en som har blitt annet enn litt snufsete. Du kjenner alle de utrolig få unge i verden som har hostet litt på toppen. 

Jeg kjenner nærmere 30 personer som har hatt korona. (En del av dem svenske) Én fikk lungebetennelse. Alle andre var bare forkjøla og noen hadde litt feber. Ingen har fått disse senvirkningene som media hyler om. 30 personer (i alle aldersgrupper), begynner å bli såpass mange at jeg tror ikke et ord på den skremselspropagandaen som avisene er tapetsert med. 

Når folk blir bedre av å følge et helt normalt treningsprogram så sitter det jo i hodet på folk. Man skal ikke kimse av hva psyken kan gjøre med kroppen, men da er det jo mediehysteriet som har skylda. Om du tror lungene dine er ødelagt så vil du selvfølgelig kjenne veldig godt etter bare du blir litt andpusten. Man pleide å kalle det dårlig kondisjon i 2019. Det er ganske normalt om du først er syk og så ikke trener på en stund. 

Anonymkode: 4ebb9...e32

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner nærmere 30 personer som har hatt korona. (En del av dem svenske) Én fikk lungebetennelse. Alle andre var bare forkjøla og noen hadde litt feber. Ingen har fått disse senvirkningene som media hyler om. 30 personer (i alle aldersgrupper), begynner å bli såpass mange at jeg tror ikke et ord på den skremselspropagandaen som avisene er tapetsert med. 

Når folk blir bedre av å følge et helt normalt treningsprogram så sitter det jo i hodet på folk. Man skal ikke kimse av hva psyken kan gjøre med kroppen, men da er det jo mediehysteriet som har skylda. Om du tror lungene dine er ødelagt så vil du selvfølgelig kjenne veldig godt etter bare du blir litt andpusten. Man pleide å kalle det dårlig kondisjon i 2019. Det er ganske normalt om du først er syk og så ikke trener på en stund. 

Anonymkode: 4ebb9...e32

Du har tydeligvis lite kunnskap om hvordan rehabiliteringssentrene fungerer og hva de gjør. Tror du virkelig at de følger "et helt normalt treningsprogram"?

Anonymkode: 2806b...8dd

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da ble det stille ja... 

Det var midt på natta og det er grenser for hvor lenge noen orker å diskutere med en som er faktaresistent.

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var midt på natta og det er grenser for hvor lenge noen orker å diskutere med en som er faktaresistent.

Eller så innså man at man ble tatt i løgn. 

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller så innså man at man ble tatt i løgn. 

Natta og faktaresistens er nok mer sannsynlig.

Anonymkode: fec62...944

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Det er helt åpenlyst. Ble helt stille etter påstander om å kjenne alle unge som har blitt litt mer enn snufsete av viruset. 

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt åpenlyst. Ble helt stille etter påstander om å kjenne alle unge som har blitt litt mer enn snufsete av viruset. 

Det var du som kom med påstanden om "alle unge". Hun du siterte skrev "mer enn én". Regel nummer én i en diskusjon er jo å klare å huske hva du har sagt og hva de andre har sagt. 

• Opprett ny...