Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Feks first price? Anonymkode: 71052...aa2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Nei, alt billig pinnekjøtt har korona Beklager, kunne ikke dy meg, siden tråden er feilpostet i koronaforumet Se på pakkene, se på farge, fettprosent og -farge osv. Bruker alltid å komme sånne "best i test" på pinnekjøtt også nå frem til jul. Ikke alltid dyrt er best. Nå er jeg ganske kresen på pinnekjøtt, men har funnet veldig godt pinnekjøtt i flere prisklasser. Er du tidlig ute er det større sjanse for å finne bra pinnekjøtt blant det billige, er min erfaring. Men de siste årene har jeg ikke funnet like bra blant det billige, så da har jeg lagt på litt for å få bedre. Anonymkode: 3a3fc...732
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Noe ferdig utvannet på Rema1000 til 99 kr er faktisk det beste jeg har smakt. Anonymkode: 0d831...2c7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Det som er billig har ofte lite kjøtt og da blir det egentlig dyrere. Selv kjøper jeg dyrt. Liker ikke fettet og gidder ikke lete etter kjøtt. Skal være nesten kotelettstykker. Anonymkode: 65420...e09
☆☆☆ Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Det er rein bingo, akkurat som med dyrt pinnekjøt. Vi kjøper frå ein produsent vi har god erfaring med, og tek gjerne ein prøvemiddag før julaften. Men eg har kjøpt både gilde og first price utan å ha blitt avskrekka.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Jeg prøvde en pakke first price et år. Det var ikke så ille på smak, men det var tusen millioner små beinsplinter i det. Anonymkode: b06fd...946
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 Jeg sverger til røkt pinnekjøtt. Største forskjellen synes jeg ofre er at de billigste variantene har røykaroma i steden for å være skikkelig røkt. Så er det jo litt med fett og kjøttfordeling. Men det ser man jo gjennom pakkene før man kjøper. Men jeg har spist både first price og andre billigmerker, og det er helt greit. Hadde ikke kjøpt det f. Eks til juleaften, men til søndagsmiddag e. l så helt ok. Anonymkode: de1a9...6c1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 Du kan være heldig, men du kan være skikkelig uheldig også. Ofte er det mye fett og bein, lite kjøtt... Anonymkode: 8c8fb...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå