Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg kjøpte en kjole på wish som var helt nydelig på bildet. Men den ser forferdelig ut i virkeligheten! Dere som har klaget på en vare har dere fått pengene igjen? Eller er de vanskelige å ha med å gjøre? Anonymkode: 33bb0...5aa
Frulakris Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Jeg mottok en ødelagt vare. Fikk aldri noe svar eller tilbakebetaling.
Pobie Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Veldig enkelt. Både jeg og mannen har klaget på varer som ikke var som beskrevet eller aldri kom frem. Ble refundert kjapt uten spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, Pobie skrev: Veldig enkelt. Både jeg og mannen har klaget på varer som ikke var som beskrevet eller aldri kom frem. Ble refundert kjapt uten spørsmål. Å ja jeg må legge med bildet for bevise at den ovrrhodet ikke var lik den i annonsen,men det var jo ingen problem for den ser helt jævlig ut på meg på sendte bare bildet av den på meg. Håper jeg får pengene igjen for det er snakk om 300 kr å de skulle jeg gjerne hatt til å fine en ny julekjole. Anonymkode: 33bb0...5aa
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 21 minutter siden, Frulakris skrev: Jeg mottok en ødelagt vare. Fikk aldri noe svar eller tilbakebetaling. Da har du nok vært veldig uheldig. Jeg har alltid fått svar i det minste. Men husker ikke helt om jeg alltid har fått igjen pengene eller ikke. Anonymkode: 33bb0...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå