Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Altså, jeg bruker selvfølgelig munnbind nå, men jeg blir så klam, varm og svett under munnbindet og føler jeg ikke får puste ordentlig.. Anonymkode: f1bd3...916
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Nei, du er ikke alene. Jeg får i tillegg astmaanfall av munnbind. Så hvis det blir påbud her i kommunen, vil jeg kun dra på butikken for å handle mat, og tar all annen handel utelukkende på nett. Blir dessverre dårlig for lokale butikker hvis flere gjør som meg, men altså ikke mitt problem. Anonymkode: 20fe8...1dd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Ja, det er nok bare deg. Alle andre elsker det. Anonymkode: 3da49...324
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, du er ikke alene. Jeg får i tillegg astmaanfall av munnbind. Så hvis det blir påbud her i kommunen, vil jeg kun dra på butikken for å handle mat, og tar all annen handel utelukkende på nett. Blir dessverre dårlig for lokale butikker hvis flere gjør som meg, men altså ikke mitt problem. Anonymkode: 20fe8...1dd Hvem sitt problem blir det da, mener du? Butikken? Anonymkode: 3da49...324
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er nok bare deg. Alle andre elsker det. Anonymkode: 3da49...324 Ahhh, ja selvfølgelig.. tusen takk for ditt bidrag Anonymkode: f1bd3...916
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, du er ikke alene. Jeg får i tillegg astmaanfall av munnbind. Så hvis det blir påbud her i kommunen, vil jeg kun dra på butikken for å handle mat, og tar all annen handel utelukkende på nett. Blir dessverre dårlig for lokale butikker hvis flere gjør som meg, men altså ikke mitt problem. Anonymkode: 20fe8...1dd Skjønner deg godt Anonymkode: f1bd3...916
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem sitt problem blir det da, mener du? Butikken? Anonymkode: 3da49...324 Det blir jo butikken sitt problem hvis de må legge ned. Anonymkode: 20fe8...1dd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 Jeg har astma, og bruker kun de i bomull. Synes det bare er ubehagelig, hvis jeg må ha de på i flere timer. Anonymkode: 3f8db...fda
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det blir jo butikken sitt problem hvis de må legge ned. Anonymkode: 20fe8...1dd Og det blir ikke ditt (vårt) problem at butikkene vi ønsker å bruke må legges ned? Anonymkode: 3da49...324
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 Her og. Det er no forbanna tull. Jeg hater det. Pluss at det er større sjanse for å bli syk MED enn uten. Helvetes opplegg! 🤬 Anonymkode: d3a0f...496
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 Er vant til det fra jobb, så bryr meg ikke Anonymkode: c9265...4c3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her og. Det er no forbanna tull. Jeg hater det. Pluss at det er større sjanse for å bli syk MED enn uten. Helvetes opplegg! 🤬 Anonymkode: d3a0f...496 Har du lyst å utdype dette? Jeg er sikker på at Høie og Nakstad er interesert i din kunnskap på området. Anonymkode: 3da49...324
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #13 Skrevet 12. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du lyst å utdype dette? Jeg er sikker på at Høie og Nakstad er interesert i din kunnskap på området. Anonymkode: 3da49...324 Dropp hersketeknikkene, så kan vi snakke sammen. Her: https://www.tv2.no/nyheter/11771242/ Anonymkode: d3a0f...496
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #14 Skrevet 12. november 2020 ALLE hater, unntatt evt bankranere. Anonymkode: 3212f...890
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #15 Skrevet 12. november 2020 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er nok bare deg. Alle andre elsker det. Anonymkode: 3da49...324 Føler du deg bra når du er ufin mot andre? 😳 Hi, du er ikke den eneste, sånn er det med meg også. Men holder ut. Anonymkode: 9df04...3f3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #16 Skrevet 12. november 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du lyst å utdype dette? Jeg er sikker på at Høie og Nakstad er interesert i din kunnskap på området. Anonymkode: 3da49...324 Sitat Preben Aavitsland: – Vi ser at munnbind teoretisk sett kan virke, men samtidig er det noen viktige ulemper: Vi frykter at folk med symptomer kan fristes til å gå ut med munnbind i den tro at de da ikke kan smitte andre. Vi frykter at folk med munnbind føler seg så trygge at de neglisjerer de andre rådene. Og vi frykter at folk med munnbind tar seg til ansiktet oftere og dermed bringer virus fra hendene og inn i munn eller nese, sier han. Anonymkode: d3a0f...496
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #17 Skrevet 12. november 2020 Jeg liker heller ikke å gå med munnbind. Selvsagt er det mer komfortabelt uten . Har alltid kjent at det er deilig å ta det av, når jeg er ferdig med arbeidsdagen som operasjonssykepleier. Men så har jeg det ikke på for at det skal være komfortabelt heller. Jeg har det på fordi det har en viktig og nødvendig funksjon. Ideelt sett, ønsker jeg ikke å bruke det på fritiden i tillegg. Men nå er verden slettes ikke ideell akkurat nå , verden er i en pandemi. Så da bruker jeg selvsagt munnbind når det anbefales/kreves. Det er jo fint at vi ikke skal reke rundt i butikker , på busser, og andre steder støtt og stadig, men holde oss mest mulig hjemme og ikke farte rundt med mindre det er nødvendig, så slipper vi å ha munnbind på i timesvis. De aller, aller fleste klarer det. Anonymkode: 71a16...fa6
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #18 Skrevet 12. november 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det blir ikke ditt (vårt) problem at butikkene vi ønsker å bruke må legges ned? Anonymkode: 3da49...324 Jeg lever fint med å bestille ting på nett. Hva andre gjør, er deres valg. Jeg velger å ikke påføre meg helseskader ved å bruke munnbind når jeg heller kan være hjemme og bestille alt utenom mat på nett. Så får jeg heller gå på posten et par ganger i måneden samtidig med mathandel og hente pakkene. Anonymkode: 20fe8...1dd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #19 Skrevet 12. november 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sitat Preben Aavitsland: – Vi ser at munnbind teoretisk sett kan virke, men samtidig er det noen viktige ulemper: Vi frykter at folk med symptomer kan fristes til å gå ut med munnbind i den tro at de da ikke kan smitte andre. Vi frykter at folk med munnbind føler seg så trygge at de neglisjerer de andre rådene. Og vi frykter at folk med munnbind tar seg til ansiktet oftere og dermed bringer virus fra hendene og inn i munn eller nese, sier han. Anonymkode: d3a0f...496 Det er et godt stykke fra "vi frykter at... " og til ditt: 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her og. Det er no forbanna tull. Jeg hater det. Pluss at det er større sjanse for å bli syk MED enn uten. Helvetes opplegg! 🤬 Anonymkode: d3a0f...496 Har du noen ordentlige tall å bygge oppunder påstanden din med? Anonymkode: 9fa3c...cdb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #20 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er et godt stykke fra "vi frykter at... " og til ditt: Har du noen ordentlige tall å bygge oppunder påstanden din med? Anonymkode: 9fa3c...cdb Se deg rundt. Hvor mange klarer å la munnbindet være i fred? Ingen. Anonymkode: d3a0f...496
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #21 Skrevet 12. november 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se deg rundt. Hvor mange klarer å la munnbindet være i fred? Ingen. Anonymkode: d3a0f...496 Så, du har ikke tall? Anonymkode: 9fa3c...cdb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #22 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, du er ikke alene. Jeg får i tillegg astmaanfall av munnbind. Så hvis det blir påbud her i kommunen, vil jeg kun dra på butikken for å handle mat, og tar all annen handel utelukkende på nett. Blir dessverre dårlig for lokale butikker hvis flere gjør som meg, men altså ikke mitt problem. Anonymkode: 20fe8...1dd Uff, skjønner deg godt. Jeg har også astma, og føler jeg får skikkelig pusteproblemer med munnbind. Bruker det jo når jeg må, men unngår helst de situasjonene. Anonymkode: 3d467...ccf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #23 Skrevet 12. november 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lever fint med å bestille ting på nett. Hva andre gjør, er deres valg. Jeg velger å ikke påføre meg helseskader ved å bruke munnbind når jeg heller kan være hjemme og bestille alt utenom mat på nett. Så får jeg heller gå på posten et par ganger i måneden samtidig med mathandel og hente pakkene. Anonymkode: 20fe8...1dd Du kan bestille mat på nett. Anonymkode: 9df04...3f3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #24 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan bestille mat på nett. Anonymkode: 9df04...3f3 Ikke her jeg bor, her leverer ingen. Anonymkode: 20fe8...1dd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #25 Skrevet 12. november 2020 Herlighet, for en gjeng persilleblad! Tipper det er hakket verre å ligge i respirator, altså. Ta på munnbind og slutt å syt! Anonymkode: 3da49...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå