Gå til innhold

Hva er din beste serie på Viaplay og Netflix?

Anbefalte innlegg

vil gjerne ha noe tips , føler jeg i alle fall har rundet/sett det jeg liker på nettflix

Sett på netflix :

Orange is the new black

Teen wolf

Riverdale

Stranger things

You me her

Hjem til jul ( VELDIG glad for en ny sesong :D )

the stranger

YOU

Friends

Fuller house

Locke and key

Zoo

Skrik

Viaplay

Åre aktutten

Jeg liker ikke Outlander, Blacklist, PLL, et sted og høre til :) Veldig glad Supernatural kommer på viaplay, så har akkurat sagt opp prime, sesong 15 kommer ved årsskifte ,mangler kun de 7 siste episodene,men vil nok se hele da jeg så de 13 første i sommer :)

Anonymkode: 5794e...71c

Fortsetter under...

Viaplay greys anatomy og spin offen private practice. Netflix the umbrella academy.  Den er jeg ikke ferdig med selv, men liker den hittil. 

Ellers var orphan black utrolig bra, men husker ikke hvor den lå.

Anonymkode: effc1...052

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

vil gjerne ha noe tips , føler jeg i alle fall har rundet/sett det jeg liker på nettflix

Sett på netflix :

Orange is the new black

Teen wolf

Riverdale

Stranger things

You me her

Hjem til jul ( VELDIG glad for en ny sesong :D )

the stranger

YOU

Friends

Fuller house

Locke and key

Zoo

Skrik

Viaplay

Åre aktutten

Jeg liker ikke Outlander, Blacklist, PLL, et sted og høre til :) Veldig glad Supernatural kommer på viaplay, så har akkurat sagt opp prime, sesong 15 kommer ved årsskifte ,mangler kun de 7 siste episodene,men vil nok se hele da jeg så de 13 første i sommer :)

Har Viaplay alle de andre sesongene av Supernatural? Datt av lasset i sesong 8, men vil gjerne se alt sammen igjen 😊

Annonse

Netflix:

Unbreakable Kimmi Schmidt

Star trek (mye å velge i)

Queens gambit

Grace and Frankie

Scorpion

Lucifer

The English game

En passende ung mann

Designated survivor

Timeless

DC Legends of tomorrow

Warrior nun

The order

6 hours ago, laminas said:

Har Viaplay alle de andre sesongene av Supernatural? Datt av lasset i sesong 8, men vil gjerne se alt sammen igjen 😊

Ja alle sesongene og finale sesongen kommer på viaplay i årsskifte, kanskje før hvis nissen var snill sto det  :)

Sitter og ser siste episode av Queens Gambit nå, startet i morges 😄 Ellers kanskje Hauntig of Hill House og Haunting of Bly Manor, Umbrella Academy, Peaky Blinders, Emily in Paris (fullstendig hjernedød, men veldig underholdende), Cobra Kai er kul hvis du likte de opprinnelige Karate Kid-filmene.

Anonymkode: bfd78...d9c

Annonse

23 hours ago, Anonym bruker said:

Sitter og ser siste episode av Queens Gambit nå, startet i morges 😄 Ellers kanskje Hauntig of Hill House og Haunting of Bly Manor, Umbrella Academy, Peaky Blinders, Emily in Paris (fullstendig hjernedød, men veldig underholdende), Cobra Kai er kul hvis du likte de opprinnelige Karate Kid-filmene.

Anonymkode: bfd78...d9c

takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...