Gå til innhold

Symptom, negativ test og skole

Anbefalte innlegg

Ahhh jeg blir gaal.

Nå har datteren min vært hjemme hele forrige uke (7. klasse). Fikk svar på test i dag og den var negativ. Men fortsatt tett nese. Ellers hverken feber eller andre Covid symptomer.

Skal hun fortsatt holdes hjemme? 

Hun jobber med skoleoppgaver hjemme, men det blir jo ikke det samme som å være på skolen. Når terskelen er så lav for å være hjemme, så hadde det nesten vært bedre med hjemmeskole for alle med et skikkelig pedagogisk opplegg

Må understreke at jeg er helt på barrikaden når det gjelder smittevern, jeg blir bare litt bekymret når hun blir hjemme så lenge uten skikkelig opplegg.. 

Anonymkode: fdaad...161

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144410427-symptom-negativ-test-og-skole/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ahhh jeg blir gaal.

Nå har datteren min vært hjemme hele forrige uke (7. klasse). Fikk svar på test i dag og den var negativ. Men fortsatt tett nese. Ellers hverken feber eller andre Covid symptomer.

Skal hun fortsatt holdes hjemme? 

Hun jobber med skoleoppgaver hjemme, men det blir jo ikke det samme som å være på skolen. Når terskelen er så lav for å være hjemme, så hadde det nesten vært bedre med hjemmeskole for alle med et skikkelig pedagogisk opplegg

Må understreke at jeg er helt på barrikaden når det gjelder smittevern, jeg blir bare litt bekymret når hun blir hjemme så lenge uten skikkelig opplegg.. 

Min har nå vært hjemme i 2 uker i morgen! Også 7 ende. Akkurat fått svar på test nummer 2. Negativt. Nå er det kun restsymtomer som litt hoste. Det blir skole i morgen. 

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må de ha pedagogisk opplegg for disse barna.

Anonymkode: be9a0...dee

De har oppgaver å jobbe med, så hun jobber hjemme. Men det blir liksom ikke helt det samme. 

Fikk beskjed om at alle symptomer må være borte.

Skjønner det jo. Men for en jente som i utgangspunktet helst vil være hjemme så kan det bli utfordrende.. 

HI

Min datter tok test for 14 dager siden. Fikk beskjed at hun kunne gå tilbake til skolen når almenntilstanden var fin og kun ‘restsymptomer’ igjen, dvs. litt snørr og hoste. Hun var tilbake på skolen igjen 2 dager etter negativt resultat 

Anonymkode: fec29...15b

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min datter tok test for 14 dager siden. Fikk beskjed at hun kunne gå tilbake til skolen når almenntilstanden var fin og kun ‘restsymptomer’ igjen, dvs. litt snørr og hoste. Hun var tilbake på skolen igjen 2 dager etter negativt resultat 

Anonymkode: fec29...15b

Nå er det så høy beredskap at restsymptomer ikke er ok. 

HI

• Opprett ny...