Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #26 Skrevet 9. november 2020 4 minutes ago, Anonym bruker said: Hadde det ikke vært hyggeligere om ikke du stupte inn i alle tråder og forsøkte å legge føringer på hva andre skal være opptatt av og mene? Ordet magi blir misbrukt på samme måte som sykt, krise, rasisme, skandale osv. Det brukes på ting som er helt ok. Å legge seg i en god seng eller se en film kan vel neppe klassifiseres som magisk for de fleste av oss. Anonymkode: 1787f...8c3 Love Actually og gløgg i et fancy hotellrom høres rimelig magisk ut for meg altså. Det er vel ikke så mye i julen som egentlig er så magisk "for de fleste" hvis du tenker over det. En litt bedre middag? Gaver? Godis? Det har vi jo alle flere ganger i løpet av året. Hva tenker du er julemagi da? Anonymkode: f8b80...390
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #27 Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Julemagi er personlig. Det finnes ikke noe fasit på det eller noe Julemagi som er bedre enn en annen. For naboen er det magi å dra til syden og for meg en en av de magiske tingene ved jul å synke ned i verdens beste hotell seng med mannen. Det er fordi det er vår magiske juletradisjon. Det å drive med å sammenligne magi er noe tull. I hvertfall dersom poenget er å få frem at alt det man ikke selv velger ikke er "godt nok". Ikke enig der. Det du beskriver er jo bare ferie. Eller helg, fri rett og slett. Nesten litt dagligdags. Hvis det skal være julemagi må det jo ha noen elementer i seg som skiller det fra andre ferier og dager, noe som er spesielt kun for julen. Virker som du blander litt, eller rett og slett ikke har "oppdaget" julen. Mulig du ikke er vant til at jul var annet enn ekstra fri, men for de fleste er julen ganske mye mer enn det altså. Anonymkode: 42055...931
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #28 Skrevet 9. november 2020 11 minutes ago, Anonym bruker said: Ikke enig der. Det du beskriver er jo bare ferie. Eller helg, fri rett og slett. Nesten litt dagligdags. Hvis det skal være julemagi må det jo ha noen elementer i seg som skiller det fra andre ferier og dager, noe som er spesielt kun for julen. Virker som du blander litt, eller rett og slett ikke har "oppdaget" julen. Mulig du ikke er vant til at jul var annet enn ekstra fri, men for de fleste er julen ganske mye mer enn det altså. Anonymkode: 42055...931 Er ikke alle som har så mye fri og ferier resten av året. Jeg jobber hele året uten ferie, det er kun i jula jeg tar fri. Det er magisk det! Anonymkode: f8b80...390
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. november 2020 #29 Skrevet 9. november 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Love Actually og gløgg i et fancy hotellrom høres rimelig magisk ut for meg altså. Det er vel ikke så mye i julen som egentlig er så magisk "for de fleste" hvis du tenker over det. En litt bedre middag? Gaver? Godis? Det har vi jo alle flere ganger i løpet av året. Hva tenker du er julemagi da? Anonymkode: f8b80...390 Ja!! Ser alltid den i jula. Her starter magien når vi låser døren hjemme. Vi hører julemusikk i bilen og når vi vet vi har 2-3 dager vi skal nyte. Vi møter noen som ønsker oss velkommen, vi leverer bilnøkkel i resepsjonen og bilen blir kjørt bort. Vi møtes i første resepsjon av noen som tar bagasje og følger med oss inn i heisen opp til hotellet. Det oppe blir vi servert verdens nydeligste julegløgg som nytes til utsikten over byen. Vi blir så fulgt til rommet vårt. Vi bestiller alltid rom med utsikt over julebyen. 1000 vis av julelys og tonnevis med julestemning. Midt i rommet står det en gigantisk seng og når man ligger i senga ser man rett ut på et gigantisk opplyst juletre. Over byens puls og lys. Vinduene går fra vegg til vegg og gulv til tak. Bedre utsikt finnes ikke. Vi har et drøm av et rom. Dagene består av å slappe av, nyte verdens beste a la carte frokost og ikke minst ligge å plaske metervis over bakken. Fra bassenget ser vi ned på folk som skøyter på isen og trikker og mennesker og julelys. På kvelden spiser vi midt inne i parken på verdshuset. Tradisjoner er så mangt. Dette er vår greie og vi nyter det virkelig til det fulle. Ren magi. Jeg sitter ikke på oppskriften til hverken magi eller jul men jeg tenker at dersom du gleder deg både til og over noe så mye at man nesten får vondt i magen så er det i grunn ganske magisk ♥️
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #30 Skrevet 9. november 2020 3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ja!! Ser alltid den i jula. Her starter magien når vi låser døren hjemme. Vi hører julemusikk i bilen og når vi vet vi har 2-3 dager vi skal nyte. Vi møter noen som ønsker oss velkommen, vi leverer bilnøkkel i resepsjonen og bilen blir kjørt bort. Vi møtes i første resepsjon av noen som tar bagasje og følger med oss inn i heisen opp til hotellet. Det oppe blir vi servert verdens nydeligste julegløgg som nytes til utsikten over byen. Vi blir så fulgt til rommet vårt. Vi bestiller alltid rom med utsikt over julebyen. 1000 vis av julelys og tonnevis med julestemning. Midt i rommet står det en gigantisk seng og når man ligger i senga ser man rett ut på et gigantisk opplyst juletre. Over byens puls og lys. Vinduene går fra vegg til vegg og gulv til tak. Bedre utsikt finnes ikke. Vi har et drøm av et rom. Dagene består av å slappe av, nyte verdens beste a la carte frokost og ikke minst ligge å plaske metervis over bakken. Fra bassenget ser vi ned på folk som skøyter på isen og trikker og mennesker og julelys. På kvelden spiser vi midt inne i parken på verdshuset. Tradisjoner er så mangt. Dette er vår greie og vi nyter det virkelig til det fulle. Ren magi. Jeg sitter ikke på oppskriften til hverken magi eller jul men jeg tenker at dersom du gleder deg både til og over noe så mye at man nesten får vondt i magen så er det i grunn ganske magisk ♥️ Du. Store. Min. ❤️ Anonymkode: 1787f...8c3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. november 2020 #31 Skrevet 9. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du. Store. Min. ❤️ Anonymkode: 1787f...8c3 Jeg. Svarte. Ikke. Deg
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #32 Skrevet 9. november 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Love Actually og gløgg i et fancy hotellrom høres rimelig magisk ut for meg altså. Det er vel ikke så mye i julen som egentlig er så magisk "for de fleste" hvis du tenker over det. En litt bedre middag? Gaver? Godis? Det har vi jo alle flere ganger i løpet av året. Hva tenker du er julemagi da? Anonymkode: f8b80...390 Mitt poeng er at så mange begrep blir brukt om så mye at de mister sin opprinnelige mening. Magi kan være så mangt, og forskjellig fra person til person, men man må ikke forveksle behag og glede med den sjeldnere følelse av ekte magi. For meg kan julemagi være å komme ned til julepyntet stue hvor kun juletreet lyser opp. Gleden til barna når de oppdager at Rampenissen har sminket pappa i løpet av natten. Å stå på den mørklagte gravplassen og se lyset blafre for den lille som ikke fikk oppleve noen jul. Gleden over en god middag, å se julefilmer sammen med familie eller å krype under en varm dyne med en god bok er akkurat det, gleder. Dette er min oppfatning av begrepet magisk. Anonymkode: 1787f...8c3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #33 Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg. Svarte. Ikke. Deg Men alle har lov å svare hvem de vil? Alle må gjøre det som passer en best, ikke sant? Jeg blir lattermild av deg, og det har jeg lov til å gi uttrykk for. Holdt på å glemme: ❤️❤️ Anonymkode: 1787f...8c3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #34 Skrevet 9. november 2020 23 minutes ago, Anonym bruker said: Mitt poeng er at så mange begrep blir brukt om så mye at de mister sin opprinnelige mening. Magi kan være så mangt, og forskjellig fra person til person, men man må ikke forveksle behag og glede med den sjeldnere følelse av ekte magi. For meg kan julemagi være å komme ned til julepyntet stue hvor kun juletreet lyser opp. Gleden til barna når de oppdager at Rampenissen har sminket pappa i løpet av natten. Å stå på den mørklagte gravplassen og se lyset blafre for den lille som ikke fikk oppleve noen jul. Gleden over en god middag, å se julefilmer sammen med familie eller å krype under en varm dyne med en god bok er akkurat det, gleder. Dette er min oppfatning av begrepet magisk. Anonymkode: 1787f...8c3 Men der sa du det jo: "for meg". For deg er kanskje julemagi rampenisse og julepynten tre, barn og rampenisser er ikke magisk for meg. Jeg får den magiske følelsen når vi spiser julemiddag, selvom det kanskje bare er en god middag. Å se julefilmene som går på tv julemorgen er magisk for meg, selvom det bare er film for deg. Jeg forveksler ikke glede og behag med magi, jeg føler bare på julemagi for helt andre ting enn deg. Anonymkode: f8b80...390
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #35 Skrevet 9. november 2020 37 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said: Ja!! Ser alltid den i jula. Her starter magien når vi låser døren hjemme. Vi hører julemusikk i bilen og når vi vet vi har 2-3 dager vi skal nyte. Vi møter noen som ønsker oss velkommen, vi leverer bilnøkkel i resepsjonen og bilen blir kjørt bort. Vi møtes i første resepsjon av noen som tar bagasje og følger med oss inn i heisen opp til hotellet. Det oppe blir vi servert verdens nydeligste julegløgg som nytes til utsikten over byen. Vi blir så fulgt til rommet vårt. Vi bestiller alltid rom med utsikt over julebyen. 1000 vis av julelys og tonnevis med julestemning. Midt i rommet står det en gigantisk seng og når man ligger i senga ser man rett ut på et gigantisk opplyst juletre. Over byens puls og lys. Vinduene går fra vegg til vegg og gulv til tak. Bedre utsikt finnes ikke. Vi har et drøm av et rom. Dagene består av å slappe av, nyte verdens beste a la carte frokost og ikke minst ligge å plaske metervis over bakken. Fra bassenget ser vi ned på folk som skøyter på isen og trikker og mennesker og julelys. På kvelden spiser vi midt inne i parken på verdshuset. Tradisjoner er så mangt. Dette er vår greie og vi nyter det virkelig til det fulle. Ren magi. Jeg sitter ikke på oppskriften til hverken magi eller jul men jeg tenker at dersom du gleder deg både til og over noe så mye at man nesten får vondt i magen så er det i grunn ganske magisk ♥️ Det høres helt magisk ut. Nå fikk jeg julefølelsen 😍 misunnelig ble jeg og! Anonymkode: f8b80...390
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #36 Skrevet 9. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men der sa du det jo: "for meg". For deg er kanskje julemagi rampenisse og julepynten tre, barn og rampenisser er ikke magisk for meg. Jeg får den magiske følelsen når vi spiser julemiddag, selvom det kanskje bare er en god middag. Å se julefilmene som går på tv julemorgen er magisk for meg, selvom det bare er film for deg. Jeg forveksler ikke glede og behag med magi, jeg føler bare på julemagi for helt andre ting enn deg. Anonymkode: f8b80...390 Dere er jo enige hvis jeg forstår dere rett. Det er ikke selve julepynten eller middagen som er magisk. Det er følelsen det gir dere. Anonymkode: aa90c...cb1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #37 Skrevet 9. november 2020 Julemagi er en stemning, en helt spesiell følelse, julestemning. Ikke mulig å forklare, men for meg handler det om å vente, glede seg, tradisjoner,nostalgi. For meg blir alt dette ødelagt om jeg f eks skulle begynne å pynte til jul nå slik jeg ser mange gjør. Så er det musikken fra f eks Skomakergata, julesanger, dombjeller, lukten av krydder og ribbe og mandariner. At sola forsvinner og mørketida med blåtoner endelig begynner (er nordlending, og det verste jeg kan tenke meg er sol i jula). Julemagi er rett og slett den magiske julestemningen! Anonymkode: a80d1...5e0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #38 Skrevet 9. november 2020 47 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ja!! Ser alltid den i jula. Her starter magien når vi låser døren hjemme. Vi hører julemusikk i bilen og når vi vet vi har 2-3 dager vi skal nyte. Vi møter noen som ønsker oss velkommen, vi leverer bilnøkkel i resepsjonen og bilen blir kjørt bort. Vi møtes i første resepsjon av noen som tar bagasje og følger med oss inn i heisen opp til hotellet. Det oppe blir vi servert verdens nydeligste julegløgg som nytes til utsikten over byen. Vi blir så fulgt til rommet vårt. Vi bestiller alltid rom med utsikt over julebyen. 1000 vis av julelys og tonnevis med julestemning. Midt i rommet står det en gigantisk seng og når man ligger i senga ser man rett ut på et gigantisk opplyst juletre. Over byens puls og lys. Vinduene går fra vegg til vegg og gulv til tak. Bedre utsikt finnes ikke. Vi har et drøm av et rom. Dagene består av å slappe av, nyte verdens beste a la carte frokost og ikke minst ligge å plaske metervis over bakken. Fra bassenget ser vi ned på folk som skøyter på isen og trikker og mennesker og julelys. På kvelden spiser vi midt inne i parken på verdshuset. Tradisjoner er så mangt. Dette er vår greie og vi nyter det virkelig til det fulle. Ren magi. Jeg sitter ikke på oppskriften til hverken magi eller jul men jeg tenker at dersom du gleder deg både til og over noe så mye at man nesten får vondt i magen så er det i grunn ganske magisk ♥️ Hvilket hotell og hvilken by er dette? 😍 Anonymkode: 0b33c...505
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #39 Skrevet 9. november 2020 45 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ja!! Ser alltid den i jula. Her starter magien når vi låser døren hjemme. Vi hører julemusikk i bilen og når vi vet vi har 2-3 dager vi skal nyte. Vi møter noen som ønsker oss velkommen, vi leverer bilnøkkel i resepsjonen og bilen blir kjørt bort. Vi møtes i første resepsjon av noen som tar bagasje og følger med oss inn i heisen opp til hotellet. Det oppe blir vi servert verdens nydeligste julegløgg som nytes til utsikten over byen. Vi blir så fulgt til rommet vårt. Vi bestiller alltid rom med utsikt over julebyen. 1000 vis av julelys og tonnevis med julestemning. Midt i rommet står det en gigantisk seng og når man ligger i senga ser man rett ut på et gigantisk opplyst juletre. Over byens puls og lys. Vinduene går fra vegg til vegg og gulv til tak. Bedre utsikt finnes ikke. Vi har et drøm av et rom. Dagene består av å slappe av, nyte verdens beste a la carte frokost og ikke minst ligge å plaske metervis over bakken. Fra bassenget ser vi ned på folk som skøyter på isen og trikker og mennesker og julelys. På kvelden spiser vi midt inne i parken på verdshuset. Tradisjoner er så mangt. Dette er vår greie og vi nyter det virkelig til det fulle. Ren magi. Jeg sitter ikke på oppskriften til hverken magi eller jul men jeg tenker at dersom du gleder deg både til og over noe så mye at man nesten får vondt i magen så er det i grunn ganske magisk ♥️ Jeg mener du bruker ordet feil her. Hverken hotellet, maten eller basenget er magiske, men ditt rituale som du har på hotellet kan nærmest på magisk vis fremkalle en spessiell stemning hos deg. Magien ligger i å endre dine følelser fra det hverdagsøigetil å få julestemning. Anonymkode: aa90c...cb1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. november 2020 #40 Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener du bruker ordet feil her. Hverken hotellet, maten eller basenget er magiske, men ditt rituale som du har på hotellet kan nærmest på magisk vis fremkalle en spessiell stemning hos deg. Magien ligger i å endre dine følelser fra det hverdagsøigetil å få julestemning. Anonymkode: aa90c...cb1 Og jeg mener magi er personlig. Vi mener forskjellig og det er ok
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. november 2020 #41 Skrevet 9. november 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilket hotell og hvilken by er dette? 😍 Anonymkode: 0b33c...505 Hvis du virkelig vil vite det så send en pm😊
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #42 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Og jeg mener magi er personlig. Vi mener forskjellig og det er ok Hvis vi ikke kan bli enige om hva ordene betyr har vi ikke mulighet til å forstå hverandre. Da vil vi snakke forbi hverandre og tillegge hverandre meninger vi ikke har. Det er på ingen måte greit. Anonymkode: aa90c...cb1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #43 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ja!! Ser alltid den i jula. Her starter magien når vi låser døren hjemme. Vi hører julemusikk i bilen og når vi vet vi har 2-3 dager vi skal nyte. Vi møter noen som ønsker oss velkommen, vi leverer bilnøkkel i resepsjonen og bilen blir kjørt bort. Vi møtes i første resepsjon av noen som tar bagasje og følger med oss inn i heisen opp til hotellet. Det oppe blir vi servert verdens nydeligste julegløgg som nytes til utsikten over byen. Vi blir så fulgt til rommet vårt. Vi bestiller alltid rom med utsikt over julebyen. 1000 vis av julelys og tonnevis med julestemning. Midt i rommet står det en gigantisk seng og når man ligger i senga ser man rett ut på et gigantisk opplyst juletre. Over byens puls og lys. Vinduene går fra vegg til vegg og gulv til tak. Bedre utsikt finnes ikke. Vi har et drøm av et rom. Dagene består av å slappe av, nyte verdens beste a la carte frokost og ikke minst ligge å plaske metervis over bakken. Fra bassenget ser vi ned på folk som skøyter på isen og trikker og mennesker og julelys. På kvelden spiser vi midt inne i parken på verdshuset. Tradisjoner er så mangt. Dette er vår greie og vi nyter det virkelig til det fulle. Ren magi. Jeg sitter ikke på oppskriften til hverken magi eller jul men jeg tenker at dersom du gleder deg både til og over noe så mye at man nesten får vondt i magen så er det i grunn ganske magisk ♥️ Det der var lite julete altså, rent trist sånn sett. Høres ut som en barnefri helg på hotell. Som tilfeldigvis er når det er desember. Anonymkode: 42055...931
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. november 2020 #44 Skrevet 9. november 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det der var lite julete altså, rent trist sånn sett. Høres ut som en barnefri helg på hotell. Som tilfeldigvis er når det er desember. Anonymkode: 42055...931 Vi får i alle fall tonnevis av julestemning av å dra dit. Julemagi for oss. Hvordan det høres ut for andre er i grunn veldig lite viktig.
Gjest Skrevet 9. november 2020 #45 Skrevet 9. november 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det bare et annet ord for kos? Jeg har brukt ordet om troen på nissen for ungene, det å komme ned til nypyntet hus som nermers er tryllet om i løpet av natten ol, men her inne ser det ut som om mange snakker om magisk jul bare de kan kose seg litt. For meg er det helt hverdagslig uten noe magi. Anonymkode: aa90c...cb1 Jeg syns ikke det er noe spesielt magisk i å lyve opp fiktive karakterer for barn. Og de får delta i å pynte huset. Men julemagien fins der likevel, den. Da jeg var barn var forventningen til gavene en stor del av julemagien, men ikke bare det. Tida vi hadde, at de voksne også hadde fri, at vi hadde familiebesøk eller dro i besøk, musikken som ble spilt, ta fram gammel julepynt vi ikke hadde sett på et år, sette lys i staker over hele huset, ha stjernespillet til å gå rundt, julematen... alt er med på å skape magien. Og så hadde jeg noen besteforeldre som var veldig kreative, de kunne gå ut og lage hele hagen full av snølykter så det lignet en stjernehimmel. Eller organisere utkledningslek og teater med oss. Sånt gjorde jo at hverdagene bleikna i sammenligning. Nå, som voksen, er det min tur til å være den kreative. Så magien blir skapt på andre måter i dag, men jeg følger i fotsporene!
Gjest Skrevet 9. november 2020 #46 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener du bruker ordet feil her. Hverken hotellet, maten eller basenget er magiske, men ditt rituale som du har på hotellet kan nærmest på magisk vis fremkalle en spessiell stemning hos deg. Magien ligger i å endre dine følelser fra det hverdagsøigetil å få julestemning. Anonymkode: aa90c...cb1 Det er jo magi, det. Det lykkes henne jo å skape den stemningen ved å gjennomføre ritualet. Akkurat det som er poenget med alle ritualer.
Gjest Skrevet 9. november 2020 #47 Skrevet 9. november 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det hadde vært greit om alle var enige med meg, men tråden ble startet for å finne ut hva folk egentlig legger i begrepet. Så vidt jeg kan se er det en del som bruker begrepet feil, men jeg er usikker på hva hva de egentlig legger i det. Anonymkode: aa90c...cb1 Du kommer aldri til å få svar på det hvis din våpendrager Annie 036 skal hoppe fram for hvert eneste innlegg og sable ned andres juleopplevelser som "ikke magi"...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #48 Skrevet 9. november 2020 5 hours ago, Anonym bruker said: Er det bare et annet ord for kos? Jeg har brukt ordet om troen på nissen for ungene, det å komme ned til nypyntet hus som nermers er tryllet om i løpet av natten ol, men her inne ser det ut som om mange snakker om magisk jul bare de kan kose seg litt. For meg er det helt hverdagslig uten noe magi. Anonymkode: aa90c...cb1 tror alle har forskjellig mening om dette for meg er det : Familietid kos samme med barnet mitt god mat og drikke slappe av gode filmer Kommer snøen er det en utrolig stor magi for meg Anonymkode: 5cc61...372
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #49 Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ja!! Ser alltid den i jula. Her starter magien når vi låser døren hjemme. Vi hører julemusikk i bilen og når vi vet vi har 2-3 dager vi skal nyte. Vi møter noen som ønsker oss velkommen, vi leverer bilnøkkel i resepsjonen og bilen blir kjørt bort. Vi møtes i første resepsjon av noen som tar bagasje og følger med oss inn i heisen opp til hotellet. Det oppe blir vi servert verdens nydeligste julegløgg som nytes til utsikten over byen. Vi blir så fulgt til rommet vårt. Vi bestiller alltid rom med utsikt over julebyen. 1000 vis av julelys og tonnevis med julestemning. Midt i rommet står det en gigantisk seng og når man ligger i senga ser man rett ut på et gigantisk opplyst juletre. Over byens puls og lys. Vinduene går fra vegg til vegg og gulv til tak. Bedre utsikt finnes ikke. Vi har et drøm av et rom. Dagene består av å slappe av, nyte verdens beste a la carte frokost og ikke minst ligge å plaske metervis over bakken. Fra bassenget ser vi ned på folk som skøyter på isen og trikker og mennesker og julelys. På kvelden spiser vi midt inne i parken på verdshuset. Tradisjoner er så mangt. Dette er vår greie og vi nyter det virkelig til det fulle. Ren magi. Jeg sitter ikke på oppskriften til hverken magi eller jul men jeg tenker at dersom du gleder deg både til og over noe så mye at man nesten får vondt i magen så er det i grunn ganske magisk ♥️ Hvilken by og hotell er dette? Høres fantastisk ut. Regner med det ikke er hemmelig, så fint om du svarer i tråden her, så slipper vi alle sende pm til deg. ellers synes jeg det er trist at dette er julemagi for deg, er ikke ungene en del av julemagien hos dere? Anonymkode: 320db...96d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. november 2020 #50 Skrevet 9. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvilken by og hotell er dette? Høres fantastisk ut. Regner med det ikke er hemmelig, så fint om du svarer i tråden her, så slipper vi alle sende pm til deg. ellers synes jeg det er trist at dette er julemagi for deg, er ikke ungene en del av julemagien hos dere? Anonymkode: 320db...96d Selvsagt er de også med når jeg tenker på julemagi. Når vi feirer jul med dem er vi enten med familien eller vi reiser bort med ungene. Når vi har ungene ligger magien i å glede barna og kose oss sammen som familie. Vi har ikke EN type jul, men vi har det alltid magisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå