Gå til innhold

Ikke tid til fanget

Anbefalte innlegg

Så jeg lurer bare - har en gutt født i starten av april som nå etter at han begynte å kravle rundt selv nekter å sitte særlig på fanget mer.. Han kan sitte dersom han er trøtt og sliten å bare vil slappe av eller dersom vi synger, klapper og jeg gjør en virkelig innsats for å underholde, men ellers vil han for det meste være på gulvet! 

Han gir god kontakt når vi leker sammen i form av blikk og smil, han ser mye opp til meg og smiler dersom han leker for seg selv litt og jeg sitter i sofaen, han kryper etter meg om jeg f.eks går til kjøkkenet for å hente meg kaffe (pleier da ikke ta han med meg siden jeg da likevel må enten bære han til stua først eller gå fra han på kjøkkenet, kan ikke bære varm kaffe og baby) men å få han til å sitte på fanget for å snakke sammen eller få han til å ligge lenge på stellebordet for en prat er helt umulig! Han snakker mye med meg dersom jeg har han i stolen sin mens han spiser og da kan han gjerne sitte en stund etterpå for å bare prate og tulle! Men å ha han på fanget eller liggende på rygg bare for å snakke og tulle litt er nå mer eller mindre klin umulig! Noen som opplever det samme eller er det bare min som er helt propell?

Anonymkode: 7bbc8...215

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144410302-ikke-tid-til-fanget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...