Gå til innhold

Kommunene mellom Oslo og Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både Oslo og Drammen har fått nye, strenge, smittevernregler. Vet dere hvordan det blir med kommunene mellom? Vi har nesten like stor smitte i forhold til folketallet, men jeg har ikke hørt noe spessielt.

Anonymkode: e44a1...1b8

Fortsetter under...

Skrevet

Asker har strammet inn en del fordi kommunen samarbeider med Oslo 

Anonymkode: b0d49...93e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Asker har strammet inn en del fordi kommunen samarbeider med Oslo 

Anonymkode: b0d49...93e

Har de? Gjelder de samme reglene hercsom i Oslo?

Skrevet

Lier har strammet en del inn, men foreløpig henger Asker og Bærum etter. Det skal være ekstraordinært møte i Asker på mandag, og da regner jeg med litt strengere regler her også. 

Anonymkode: 1f71e...636

Annonse

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Både Oslo og Drammen har fått nye, strenge, smittevernregler. Vet dere hvordan det blir med kommunene mellom? Vi har nesten like stor smitte i forhold til folketallet, men jeg har ikke hørt noe spessielt.

Du er på feil forum. Dette skal skrives inne på «spessialforum»! 🤣

Anonymkode: 2aa38...633

Skrevet

Fylkesmannen i Oslo og Viken har så vidt jeg vet pålagt nærkommunene til Oslo å komme seg mest mulig på linje, pga jobbpendling etc.

Anonymkode: 7d0ec...049

Skrevet

I Asker er det ikke påbudt med munnbind i butikker. Det har Oslo. Syns det er deilig å slippe. 

Anonymkode: 3fe84...faf

Skrevet

Det blir ikke sosial nedstening av asker og bærum  menmunnbind på butikker ol er påbudt. 

Skrevet
10 timer siden, 2-jenter skrev:

Det blir ikke sosial nedstening av asker og bærum  menmunnbind på butikker ol er påbudt. 

I Asker er det ikke påbudt, nei. 

Skrevet (endret)
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I Asker er det ikke påbudt, nei. 

Fastsatt av Asker formannskap 09.11.2020 med hjemmel i lov 5. august 1994 nr. 55 om vern mot smittsomme sykdommer (smittevernloven) kapittel 4.

§ 1. Bruk av munnbind

De som oppholder seg innendørs på offentlige steder skal – i tillegg til å holde avstand til andre personer som ikke er i samme husstand eller skole- eller barnehagekohort – bruke munnbind slik som nærmere omtalt i andre og tredje ledd.

https://www.asker.kommune.no/korona/forskrift/#1-bruk-av-munnbind

Endret av 2-jenter
Skrevet
11 timer siden, 2-jenter skrev:

Fastsatt av Asker formannskap 09.11.2020 med hjemmel i lov 5. august 1994 nr. 55 om vern mot smittsomme sykdommer (smittevernloven) kapittel 4.

§ 1. Bruk av munnbind

De som oppholder seg innendørs på offentlige steder skal – i tillegg til å holde avstand til andre personer som ikke er i samme husstand eller skole- eller barnehagekohort – bruke munnbind slik som nærmere omtalt i andre og tredje ledd.

https://www.asker.kommune.no/korona/forskrift/#1-bruk-av-munnbind

Da ser jeg det var kommet til Asker og. (Forøvrig etter at jeg skrev innlegget.) 

Annonse

• Opprett ny...