Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal vi ikke få diskutere det viktigste som skjer i samfunnet nå på skravlesiden? Jeg kommer til å fortsette å bruke det forumet så mye som mulig og vil ikke lete etter spessialtemaer på andre sider.

Anonymkode: 34b66...9c8

Ok, men de trådene som blir opprettet på andre sider enn koronasiden, om korona, blir flyttet til riktig sted. 

Anonymkode: a2090...0db

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi får se om de klarer å drepe alt av diskusjon eller om de gir opp å flytte tråder.

Kan du ikke åpne et eget nettsted, samle 50.000 brukere og diskutere hva du vil der? På klikk er vi mange som vil lese og skrive om annet enn korona. 

Anonymkode: 606b4...ec8

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke åpne et eget nettsted, samle 50.000 brukere og diskutere hva du vil der? På klikk er vi mange som vil lese og skrive om annet enn korona. 

Anonymkode: 606b4...ec8

Det er det ingen som nekter dere heller. Du kan jo bare hoppe over de inleggene du ikke er interessert i som alle andre.

Annonse

13 timer siden, Himmel og hav skrev:

Tvert imot! Nå er det mulig å se andre temaer på skravlesiden også, for nå blir de ikke drukna av alle de nesten likelydende, eviglange koronarelaterte innleggene. Så kan de som har lyst til å skrive og lese om det komme inn her. 

Enig!

Skravle er jo ikkje i utg.pkt. ei side for "alt mulig", den er der for innlegg som ikkje høyrer naturleg heime i eit anna underforum. Korona høyrer naturleg heime i koronaforumet.

Dei fleste trådar får likevel stå der, fordi det har fungert nokolunde. Så kom BW og spamma forumet med navnetrådar, og admin måtte tilslutt sette ned foten. Frå då av vart navnetrådar flytta til navneforumet. No har vi ein ganske så identisk situasjon, med identisk løysing.

14 hours ago, Anonym bruker said:

Hvorfor skal vi ikke få diskutere det viktigste som skjer i samfunnet nå på skravlesiden? Jeg kommer til å fortsette å bruke det forumet så mye som mulig og vil ikke lete etter spessialtemaer på andre sider.

herregud er utrolig bra at dette har blitt egen side, mange er dritt lei korona nå, du trenger jo ike være her

Anonymkode: e9e9a...1c0

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du ikke spammet anonymforumet, så hadde det ikke blitt eget koronaforum

Anonymkode: 205f0...b0c

31 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Skravle er jo ikkje i utg.pkt. ei side for "alt mulig", den er der for innlegg som ikkje høyrer naturleg heime i eit anna underforum. Korona høyrer naturleg heime i koronaforumet.

Dei fleste trådar får likevel stå der, fordi det har fungert nokolunde. Så kom BW og spamma forumet med navnetrådar, og admin måtte tilslutt sette ned foten. Frå då av vart navnetrådar flytta til navneforumet. No har vi ein ganske så identisk situasjon, med identisk løysing.

Dette. Jeg tenker at du kan takke deg selv for at trykket ble så stort at et nytt forum ble nødvendig. 

Anonymkode: af363...369

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spamet?

Jeg har totalt startet 2 tråder om korona.

• Opprett ny...