Gå til innhold

Tips til kurver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage noen kurver med hjemmelaget mat og andre godsaker for å gi bort til jul. Noen som har tips til hvor jeg bør lete? Gjerne i tre eller lignende. Sett på søstrene grene men fant ikke helt det jeg letet etter. 

Skrevet
Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for slike matkurver. Som regel inneholder de lite jeg egentlig bruker. Det blir ofte til at halvparten står i skapet til det har blitt for gammelt til å bruke. Jeg synes derfor du bør legge stor vekt på å  finne ting du tror mottakeren faktisk kommer til å bruke.

Ellers hadde jeg likt en hobby eller spillkurv nå. Jeg regner med at vinteren blir preget av sosdial distanse. Da kan håndareid, nye spill ol være ekstra kjærkomment.

Anonymkode: dfa1d...853

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke så begeistret for slike matkurver. Som regel inneholder de lite jeg egentlig bruker. Det blir ofte til at halvparten står i skapet til det har blitt for gammelt til å bruke. Jeg synes derfor du bør legge stor vekt på å  finne ting du tror mottakeren faktisk kommer til å bruke.

Ellers hadde jeg likt en hobby eller spillkurv nå. Jeg regner med at vinteren blir preget av sosdial distanse. Da kan håndareid, nye spill ol være ekstra kjærkomment.

Akkurat disse to vet jeg godt hva liker. De unner seg så lite selv så det jeg tenker på vil de glede seg over. Det blir god drikke, barnas hjemmelagde kunst, hjemmelaget kaffekos, magasiner, god kaffe, marmelade jeg vet faller i smak osv. 

Skrevet
Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Akkurat disse to vet jeg godt hva liker. De unner seg så lite selv så det jeg tenker på vil de glede seg over. Det blir god drikke, barnas hjemmelagde kunst, hjemmelaget kaffekos, magasiner, god kaffe, marmelade jeg vet faller i smak osv. 

Beklager. Jeg trodde det var tips til innholdet du lurte på, ikke hvor du skulle kjøpe selve kurven.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Beklager. Jeg trodde det var tips til innholdet du lurte på, ikke hvor du skulle kjøpe selve kurven.

Jeg leter etter selve kurven😊 ser etter typisk gammeldags kurv. (vanskelig å forklare her hehe) 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet

Kremmerhuset pleier vel ha noen kurver?

Ellers tror jeg Kid har noe også.

Anonymkode: e9f19...e2e

Skrevet

Kurver får du rasende billig i bruktbutikker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...