Gå til innhold

Single bør ikke ha mer enn 2-3 nærkontakter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trives egentlig som singel, men betyr dette at jeg må begynne å date 2-3 personer nå? Må jeg ha sex med alle, eller holder det med 1-2 av dem? 

Anonymkode: 089ec...d7c

Dette har jeg også tenkt på. Ny tinderprofil nå, nærkontakt søkes 😳

Anonymkode: 7348c...6f7

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trives egentlig som singel, men betyr dette at jeg må begynne å date 2-3 personer nå? Må jeg ha sex med alle, eller holder det med 1-2 av dem? 

Ja. Du må date minimum tre personer, men du trenger ikke å ha sex med tredjemann. To av dem må du riktignok ha sex med.

Anonymkode: c3984...522

Ja. Du må date minimum tre personer, men du trenger ikke å ha sex med tredjemann. To av dem må du riktignok ha sex med.

Fillern! Jeg visste at korona ikke var en bra tid for meg. Men, det er ikke noe krav til samboerskap, ekteskap eller planlegging/gjennomføring/fødsel av barn? Evt hva er aldersgrensen for dette med barn?

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fillern! Jeg visste at korona ikke var en bra tid for meg. Men, det er ikke noe krav til samboerskap, ekteskap eller planlegging/gjennomføring/fødsel av barn? Evt hva er aldersgrensen for dette med barn?

Bare hvis du skulle ramle skikkelig utpå og ha sex med nummer tre, som du egentlig ikke har liv til å ha sex med. Da er der for alltid.

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare hvis du skulle ramle skikkelig utpå og ha sex med nummer tre, som du egentlig ikke har liv til å ha sex med. Da er der for alltid.

Så egentlig er reglene for oss single enkle.

Date en = ha sex

Date to = ha sex

Date tre = bare middag

Har jeg forstått koronasingelreglene korrekt da?

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må ha sex med alle. Viss ikkje blir det urettferdig!

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som sies er at single kan ha 2-3 personer som regnes som deres husstandsmedlemmer. 

Anonymkode: aeb02...191

Altså må jeg bli samboer eller gift med en av de???

17 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Du må ha sex med alle. Viss ikkje blir det urettferdig!

På samme dag, eller litt spredt i uken? Jeg jobber 100% og er alenemor liksom..... dessuten har jeg mensen en av ukene i mnd, og jeg tenkte å date han jeg ikke skulle ha sex med den uken. 

Annonse

11 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Neida. Om du knullar naboen blir du nok plutselig singel du også. Og kan auke opp til 2-3.

Men hun bør handle raskt! Disse reglene gjelder ikke for evig. Plutselig er vaksinen på plass, og da må hun velge bare en igjen, eller ingen i og med at hun da er singel iten disse tiltakene for at single skal få seg noe 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

På samme dag, eller litt spredt i uken? Jeg jobber 100% og er alenemor liksom..... dessuten har jeg mensen en av ukene i mnd, og jeg tenkte å date han jeg ikke skulle ha sex med den uken. 

Tenker de kan danne kohort, om de alle skal ha 2-3 forskjellige nærkontakter blir det reelle talet på nærkontakter rimelig stort. Då kan dei ha sex med kvarandre når du er sliten. 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det må jo være greit å ta det på samme dag, det regnes vel som spesielle anledninger vel 😇

Anonymkode: 99560...bd6

2 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Tenker de kan danne kohort, om de alle skal ha 2-3 forskjellige nærkontakter blir det reelle talet på nærkontakter rimelig stort. Då kan dei ha sex med kvarandre når du er sliten. 

Ja. Jeg jobber på kontor uten heve/senkepult, så jeg må kunne sitte minst 8 timer. Men hva hvis datene er permitterte? Har de lov å komme innom meg på jobb for en kjapp runde da? Jeg tenker at regjeringen nå har gjort det fryktelig slitsomt å være singel. 
Må man ha på munnbind? Da slipper man klining i alle fall. 

Finnes det noen måte å slippe dette på? Kan jeg ringe Erna eller Bent? Noen som har nummeret til en av de eller begge?

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det må jo være greit å ta det på samme dag, det regnes vel som spesielle anledninger vel 😇

Men spesielle anledninger er, som jeg har forstått, for 5 personer? Da må jeg jo ha 4 stk da?

7 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Det er forresten tillatt med 200 i store lokaler med fastmonterte stoler, er det ikke?

Det er forresten tillatt med 200 i store lokaler med fastmonterte stoler, er det ikke?

50 trur eg. Skal uansett ikkje sjå vekk frå at pandemien er ferdig før orgien.

Er dette sant? Håper det er en anbefaling, og ikke et påbud. Orker bare ikke å date og ha sex med så mange. Og tenk på all antibacen som går med. Mulig jeg må få meg samboer, så jeg slipper dette maset. 

Anonymkode: 64299...820

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er dette sant? Håper det er en anbefaling, og ikke et påbud. Orker bare ikke å date og ha sex med så mange. Og tenk på all antibacen som går med. Mulig jeg må få meg samboer, så jeg slipper dette maset. 

På ei anna side, munnbind eliminerar problemet med dårlig ånde, som er den største lystdreparen. Kan hende det blir sving på sakene no..

Men spesielle anledninger er, som jeg har forstått, for 5 personer? Da må jeg jo ha 4 stk da?

Hmmm, vil det si at single ikke kan ha spesielle aledninger, siden vi bare kan ha 2 eller 3, det er urettferdig det. Var det iikke noen som skulle finne telefonnummeret til Bent, trenger det jeg og, knurr.

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må penis og vagina anti-baces? I så fall får sykepleiere mer å gjøre

• Opprett ny...