Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #1 Del Skrevet 5. november 2020 Begynner å føle på samme panikk jeg hadde i mars nå som smitten øker så veldig. Har så mange i risikosonen rundt meg. Min mor, min svigermor, min svigerfar - alle er i risikosonen på grunn av alder, kols, høyt blodtrykk, hjerteproblemer og så videre Min søster - ikke gammel, men allerede hjerteproblemer og jobber i hjemmetjenesten i en kommune med mye smitte Min beste venninne sin mann er også i risikosonen - 49 år og barn på ungdomskolen, bor i Oslo Min sjef som er helt fantastisk - i risikosonen og vil ikke miste han Mannen og meg - vi er ikke i risikosonen, men har noen utfordringer som gir økt risiko, bor i Viken, jobber i Oslo For å ikke snakke om eldre tanter og onkler, og flere til. Har så mange jeg er redd for, så mange jeg ikke vil miste Anonymkode: 6f8c8...7e5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144410113-begynner-%C3%A5-f%C3%B8le-p%C3%A5-samme-panikk-jeg-hadde-i-mars/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg