Gå til innhold

Regjeringens nye tiltak - invitere folk hjem kun ved "helt spesielle anledninger" - hva vil det bety for folk?

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Pashla skrev:

Hvorfor ber du om «klare regler» hvis du ikke tenker å følge dem? 

Jeg ville ha en presisering og jeg fikk den. At jeg nekter å splitte ungdommer som er kjærester på ubestemt tid, er mitt problem. 

Anonymkode: 68944...a85

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ha en presisering og jeg fikk den. At jeg nekter å splitte ungdommer som er kjærester på ubestemt tid, er mitt problem. 

Ja, det var jammen en presisering du hadde nytte av 🙄🙄🙄🙄

2 minutter siden, Pashla skrev:

Ja, det var jammen en presisering du hadde nytte av 🙄🙄🙄🙄

Presiseringen gjør at jeg kommer til å holde igjen for besteforeldre og voksne venner. Men ikke splitte stormforelskede ungdomskjærester eller barn fra samme kohort i barnehagen på fritiden.

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Presiseringen gjør at jeg kommer til å holde igjen for besteforeldre og voksne venner. Men ikke splitte stormforelskede ungdomskjærester eller barn fra samme kohort i barnehagen på fritiden.

Og det visste du lenge før du startet denne tråden. Faktisk så visste du det allerede i mai...

1 minutt siden, Pashla skrev:

Og det visste du lenge før du startet denne tråden. Faktisk så visste du det allerede i mai...

Og jeg kommer heller ikke til å svare deg i denne tråden. For det begynner å bli forfølgelse og overformynderi her. Så takk til deg :) 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og regner med at det gjelder også ektefeller som er særboere. Jeg kjenner jeg er så glad for at jeg trosset mange "velmenende" anbefalinger om å være særboer med kjæresten og flyttet sammen med ham i januar i år. Da kan jeg sove sammen med ham, sitte i armkroken og ha sex mens hele dette dritet vedvarer. Ellers måtte vi ha truffet hverandre ute på tur, på kjøpesenter og lignende. Sex i skogen i november frister ikke akkurat :D :D 

Da kunne du jo ikke hatt sex i skogen heller? Eller hadde dere klart å overholde meteren? 

Anonymkode: 9f82d...848

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kunne du jo ikke hatt sex i skogen heller? Eller hadde dere klart å overholde meteren? 

Anonymkode: 9f82d...848

Alt er mulig. Dildo og lekemus på pinne 👍🏻

Var jeg drøy nå...? 🤔

Anonymkode: 3bf39...1e8

5 hours ago, sotosmor said:

Her mener jeg at reglene bør være strengere der det faktisk er mye smitte. Men slapp av her avlyses mye og en er som alltid bare hjemme. En økning i selvmord og psykiske vansker er en naturlig konsekvens av dette. Det håper jeg de har tenkt på.

dere som alltid trekker frem dette med flere selvmord, hvor finner dere dette?

Anonymkode: 46a7c...daa

dere som alltid trekker frem dette med flere selvmord, hvor finner dere dette?

Vi finner dette i statistikk over økning i depresjoner og henvendelser til diverse hjelpetelefoner. 

Vi finner dette i statistikk over økning i depresjoner og henvendelser til diverse hjelpetelefoner. 

Hvor finner du dem?

Anonymkode: 180b2...6c0

2 minutes ago, Anonym bruker said:

tviler sterkt på dette ,finner kun på for og skape bless, hadde det stemt hadde det vert mer snakk om

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

tviler sterkt på dette ,finner kun på for og skape bless, hadde det stemt hadde det vert mer snakk om

https://www.tv2.no/a/11470874/

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/kraftig-okning-i-henvendelser-til-hjelpetelefoner-under-koronakrisen-1.1718878

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.nrk.no/innlandet/kirkens-sos-og-mental-helse-merker-okt-pagang-pa-hjelpetelefon-grunnet-korona-1.14940567

Jepp, selvfølgelig har jeg funnet det opp, og overhode ingen har snakket om det. 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg kommer heller ikke til å svare deg i denne tråden. For det begynner å bli forfølgelse og overformynderi her. Så takk til deg :) 

🤣🤣🤣🤣

Og det sier DU! 

• Opprett ny...