Gå til innhold

Hold dere hjemme. Nix. Jeg må på jobb.

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Hvordan går det an? 

Anonymkode: 1c271...46e

Ja. Hvordan går det an å ikke klare å tenke seg hvordan det går an?

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det ikke 2 timer ekstra reisevei du får, men 50 min. 

Anonymkode: d9ea6...779

Så du tenker ikke at hun trenger å kjøre hjem igjen etter å ha levert barna? Ooookay. 

Anonymkode: 6a594...5ba

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke kjempesmart, eller?

Du tenker at hun skal levere på SFO/i Bhg og bli sittende til de skal hentes igjen? Nei, tenkte meg det.

Når man har 25 min til SFO/Bhg og skal både levere og hente så blir det jo da altså 25x4, altså til og fra 2 ganger.

Anonymkode: cc999...e60

Det er vel heller du som ikke er den skarpeste her. Hun sier hun får 2 timer ekstra reisevei, det gjør hun ikke. Hun bruker per i dag 50 minutter på reisevei, og med en ekstra retur og tur så blir det 50 min ekstra reisevei hvis hun jobber hjemmefra- ikke to timer. 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Hvordan går det an å ikke klare å tenke seg hvordan det går an?

Så du tenker ikke at hun trenger å kjøre hjem igjen etter å ha levert barna? Ooookay. 

Anonymkode: 6a594...5ba

Jeez. Er det så mange som er så elendige i matte her. Skremmende. Se svaret mitt over. 

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeez. Er det så mange som er så elendige i matte her. Skremmende. Se svaret mitt over. 

Hva mener du? Hun bruker 50 min tur retur for å levere, og 50 minutter tur retur for å hente! Det runder man kjapt opp til 2 timer i reisetid hver dag sammenlagt. 

Anonymkode: 2bf7a...cc1

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du? Hun bruker 50 min tur retur for å levere, og 50 minutter tur retur for å hente! Det runder man kjapt opp til 2 timer i reisetid hver dag sammenlagt. 

Anonymkode: 2bf7a...cc1

Jo altså 50 minutter bruker hun faktisk på reisevei når hun er på kontoret. Nå får hun 50 minutter reisevei i tillegg til de 50 minuttene hun har til vanlig. Ikke to timer ekstra reisevei med andre ord. 

Anonymkode: aa7e3...9f5

• Opprett ny...