Gå til innhold

Hold dere hjemme. Nix. Jeg må på jobb.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det alt utenom jobb og nødvendige ting vi skal holde oss hjemme ifra. 
Det er mange her i landet som kan ha hjemmekontor, så de bør ha hjemmekontor og minst mulig på jobb der de omgås andre. Med at flere har hjemmekontor, minsker også trafikken på kollektivtrafikken for de som må benytte seg av slikt til jobb. 

Så hold deg hjemme utover jobb. Vinkveld med veninner klarer du deg fint uten, shopping bare for shoppingens del klarer du deg uten for du har sikkert alt du trenger selv om det ikke er årets mote. Vi som her i risikogruppen og har barn i risikogruppen har holdt på slik siden mars, vi her i huset gjør kun det vi måutenfor huset sammen med andre mennesker, utover det så holder vi oss unna folk. Slettes ikke noe synd på oss heller, vi har det veldig bra. Vi har mange hobbyer og kjeder oss ikke ett sekund. 

Anonymkode: bf9e5...931

Og hvilke hobbyer har dere som dere kan gjøre innen husets fire vegger og borte fra andre folk? 

Anonymkode: bc320...791

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Hvordan går det an? 

Anonymkode: 1c271...46e

Forklart over. Barnehage og SFO ligger ved siden av jobben, hjemmet mitt er ca 25 minutter fra alt. 

Annonse

Her er det mange med vondt i viljen... Det er selvfølgelig ingen som mener at alle yrker kan utføres hjemmefra. Vi som KAN jobbe hjemmefra, bør absolutt gjøre det slik at det blir færre folk på farten. Da blir det også sikrere for de som ikke kan utføre sitt yrke hjemmefra. 

Anonymkode: 4621d...b57

Hvorfor i alle dager ble jeg slettet fordi jeg tullet med at skulle ønske jeg kunne sittet hjemme med kaffekoppen, hatt beina på bordet og styrt anestesien med mobilen? Ingen av moderatorene som har det minste lille snev av humor? Gud bedre😱

Anonymkode: 33b55...11e

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager ble jeg slettet fordi jeg tullet med at skulle ønske jeg kunne sittet hjemme med kaffekoppen, hatt beina på bordet og styrt anestesien med mobilen? Ingen av moderatorene som har det minste lille snev av humor? Gud bedre😱

Det var da ingen av de som svarte som var ufine?

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innlegget ditt er ikke slettet

Anonymkode: 27934...0ec

Ehm! Vil berre minne eit par sjukepleiarar her på at sjølv om ein har heimekontor så er ein faktisk på jobb. Her er det like travelt som vanleg, og eg sit iallefall ikkje med beina på bordet og gjer ingenting...! 

Anonymkode: bbed6...ae5

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde samme problem når det ble innført krav om hjemme kontor der det er praktisk mulig i Oslo.
Spurte min arbeidsgiver hva som menes med "praktisk mulig" og fikk dispensasjon fra kravet til hjemmekontor

Anonymkode: c6f9f...791

Hvis det er mulig å gjøre det hjemmefra, så er det påbudt, selv om det er upraktisk. 

Anonymkode: d9ea6...779

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er mulig å gjøre det hjemmefra, så er det påbudt, selv om det er upraktisk. 

Det gjelder kun i kommuner med mye smitte

Anonymkode: 27934...0ec

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehm! Vil berre minne eit par sjukepleiarar her på at sjølv om ein har heimekontor så er ein faktisk på jobb. Her er det like travelt som vanleg, og eg sit iallefall ikkje med beina på bordet og gjer ingenting...! 

Men humor har du ikke på hjemmekontoret ditt. 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forklart over. Barnehage og SFO ligger ved siden av jobben, hjemmet mitt er ca 25 minutter fra alt. 

Da er det ikke 2 timer ekstra reisevei du får, men 50 min. 

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. 

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ahhh. Det hadde vært drømmen. Å sitter hjemme med beina på bordet, en kaffekopp i hånda og styrt anestesien fra en app på mobilen🤩🤩

Men intuberingen er så vanskelig å fikse digitalt 😂

Anonymkode: 075e4...f72

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det ikke 2 timer ekstra reisevei du får, men 50 min. 

Du er ikke kjempesmart, eller?

Du tenker at hun skal levere på SFO/i Bhg og bli sittende til de skal hentes igjen? Nei, tenkte meg det.

Når man har 25 min til SFO/Bhg og skal både levere og hente så blir det jo da altså 25x4, altså til og fra 2 ganger.

Anonymkode: cc999...e60

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke kjempesmart, eller?

Du tenker at hun skal levere på SFO/i Bhg og bli sittende til de skal hentes igjen? Nei, tenkte meg det.

Når man har 25 min til SFO/Bhg og skal både levere og hente så blir det jo da altså 25x4, altså til og fra 2 ganger.

Anonymkode: cc999...e60

I tillegg til kortere åpningstider i barnehagen når de innfører kohorter igjen. 

• Opprett ny...