Gå til innhold

Hadde dere reist fra Oslo til Trondheim i helga?

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Kontakt gjennom telefon, teams osv vil jo være et godt alternativ når man ikke kan møtes. Det handler i grunn om å være løsningsorienterte 

Teams? Det bruker man i jobben. Sine egne søsken må man jo kunne treffe ansikt til ansikt. Nå innføres nye tiltak natt til mandag, som gjør at man igjen blir isolert fra alt av familie på ubestemt tid. Så hadde jeg vært HI, ville jeg ha hoppet på muligheten til å se søsteren min som jeg muligens ikke får se på flere måneder fordi det er forbudt. 

Anonymkode: 9e716...ddb

Fortsetter under...

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nesten ingen smitta her så ikke så farlig for deg. Men vil ikke ha deg her da 🙈 nei det går vel bra . Bare bruk munnbind og vær forsiktig . 

Anonymkode: 8cd07...c0e

Er du i Trondheim? Vi har jo rekordhøy smitte her🤔

Anonymkode: c84e5...3ec

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og da skal du pålegge andre å avstå fra besøk til sin familie? Min mann har ikke sett barna sine siden februar. Skal jeg pålegge deg å kutte kontakt med dine barn like lenge, for vi lever over? (det heter forresten "vi overlever" på norsk).

Du kan ikke pålegge meg noe som helst. Men å besøke søsteren sin nå, midt i en pandemi er strengt tatt unødvendig. Det er høy smitte i trondheim! 

Alle må holde seg hjemme!

Unngå unødvendig reise. Det er ikke så vanskelig å forstå.

Anonymkode: b44b0...310

Nei, det hadde jeg ikke gjort.

Akkurat som jeg lar være å besøke min søster nå, hun bor 4 timer i bil unna. Akkurat nå er det ganske mye smitte der hun bor og nærmest ingenting her jeg bor, men for noen uker siden var det omvendt. Man drar ikke smitte fra sted til sted i landet nå om ikke reisen er helt nødvendig.

Anonymkode: 54108...6d5

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du motsier deg selv - først sier du at man bør holde kontakt, så at man ikke bør holde kontakt.

Det går an å holde kontakt med telefon, nettmøter, brev osv. All kontakt er ikke fysiske møter, selv om det er det vi ofte ønsker oss mest.

Anonymkode: 547fe...b5d

Annonse

• Opprett ny...