Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Hatt det siden i sommer, litt mer tydelig siste tiden mener jeg. Skal dra til legen, men lurer på om noen har sett noe lignende og vet hva det kan være? Barnet klager på vondt i kne. hvitt vablete, nesten lysende. Søsteren hadde mollusker som liten, men de så helt annerledes ut. Anonymkode: 2eac9...d53
Lille krøll Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Siden sommer var lenge. Ellers hadde jeg tenkt gule stafylikoker eller brennkopper.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Psoriasis?🤷♀️ Anonymkode: 26934...09c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Det ville jeg tatt til lege! Litt vanskelig å se, men for meg virker det som om det er en infeksjon der? Anonymkode: 6adfc...cab
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Litt vanskelig å se, flasser det? Anonymkode: 823c5...acf
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Takk for svar, nei det flasser ikke. Psoriasis har jeg ikke tenkt på, men syntes ikke der ligner på det jeg har sett av Psoriasis. tror ikke han syntes det klær, mer gjør vondt sier han. kanskje en infeksjon ja, det væsker ikke. får høre med legen. Tusen takk for svar! Anonymkode: 2eac9...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå