Gå til innhold

Jeg har testet positiv. Og har INGEN symptomer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok MANGE som ikke vet at de er/har vært smittet ja.

Det er derfor det er viktig at vi som tror vi ikke er syke også holder avstand. Jeg bruker munnbind på butikker selv om jeg bor langt unna Oslo. Bedre å være ekstra forsiktig. Vil ikke smitte de gamle som går på butikken samtidig som meg fordi jeg kanskje er asymptomatisk og smittet 

Anonymkode: 1dc4f...b25

Det er jo det som er så skummelt med dette viruset. Du trenger ikke  vise symptomer for å være smittet. Ei venninne av meg testet også positivt uten symptom. Hun ble testet for mannen til kollegaen hennes hadde testet positiv og . Verken venninnen min eller kollegaen hennes hadde symptomer 

Anonymkode: 702a4...9e7

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han som trolig smittet meg, snakket med han i lunsjen på en meter (oppmerket avstand) har heller ingen symptomer. Gudene veit hvor mange som er smittet. Hallo isolasjon. 🤬

Anonymkode: 96b96...aaa

Hvilken blodtype har du? Har du noen form for andre sykdommer? Typ astma el annet? Røyker du? Trener du? 

Anonymkode: 3d3f1...38d

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken blodtype har du? Har du noen form for andre sykdommer? Typ astma el annet? Røyker du? Trener du? 

Anonymkode: 3d3f1...38d

Hva skal du egentlig med den infoen? 

Anonymkode: 27709...43b

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han som trolig smittet meg, snakket med han i lunsjen på en meter (oppmerket avstand) har heller ingen symptomer. Gudene veit hvor mange som er smittet. Hallo isolasjon. 🤬

Var du nære han lenge?

Anonymkode: a5e95...556

Annonse

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det er derfor alle disse tiltakene er håpløse. Det er helt umulig å stoppe dette viruset. 

Anonymkode: 2020b...4f3

Så er planen heller ikke å stoppe, men å begrense. 

Anonymkode: 2e2d7...7a7

Husker ikke blodtype. Jeg har astma. Røyker ikke og trener lite. 
Jeg spiste lunsj med han, og flere. Vi satt alle innenfor eget oppmerket område. Satt i nærheten ca 20 minutter. Smittesporer vet jo ikke om jeg er smittet av han, men han har oppgitt meg som en nærkontakt. 
Det er to til på jobb som er positive, en med symptomer og en uten. 

Men dette er også positivt! At man ikke er syk og sengeliggende. Får håpe du bygger antistoffer.

Men ja, selvfølgelig er dette også skummelt, man går rundt og ubevisst smitter andre.

Anonymkode: 8d35a...e60

Husker ikke blodtype. Jeg har astma. Røyker ikke og trener lite. 
Jeg spiste lunsj med han, og flere. Vi satt alle innenfor eget oppmerket område. Satt i nærheten ca 20 minutter. Smittesporer vet jo ikke om jeg er smittet av han, men han har oppgitt meg som en nærkontakt. 
Det er to til på jobb som er positive, en med symptomer og en uten. 

Jeg trodde ikke man fikk vite hvem som hadde oppgitt en som nærkontakt, bare hvor det skjedde

Anonymkode: 4ff14...b38

Jeg trodde ikke man fikk vite hvem som hadde oppgitt en som nærkontakt, bare hvor det skjedde

Anonymkode: 4ff14...b38

Han varslet oss først (før han hadde svar på testen) så det var ikke noen hemmelighet at det var han. De sa ikke hvem det var nei men jeg sa at han alt hadde varslet meg så da var det ingen vits å hemmeligholde det. 

• Opprett ny...