Gå til innhold

Høyskap baderom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er fryktelig upraktisk. Et bad skal være enkelt å vaske. Helst uten å flytte på ting. Hos oss henger det meste på veggen; toalettet, servantskapet, knaggene til håndklær, søppelbøtta, toalettbørsten, elfa-trådkurver til sortering av skittentøy, høyskapet++ Det eneste som står på gulvet er badekaret.

Hvis ikke du planlegger et møbel av metall er det upraktisk med vannsøl, da det kan ødelegge treverk. 
Du trenger heller ikke skru i veggen, vi har limt både skap, knaggrekke og til og med hylle til såper inni dusjen rett på flisene, og det henger bom fast. 
Hyllene er fulle av tunge bokser og flasker med vaskemidler, uten problem. 

Anonymkode: d9e64...d72

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er fryktelig upraktisk. Et bad skal være enkelt å vaske. Helst uten å flytte på ting. Hos oss henger det meste på veggen; toalettet, servantskapet, knaggene til håndklær, søppelbøtta, toalettbørsten, elfa-trådkurver til sortering av skittentøy, høyskapet++ Det eneste som står på gulvet er badekaret.

Hvis ikke du planlegger et møbel av metall er det upraktisk med vannsøl, da det kan ødelegge treverk. 
Du trenger heller ikke skru i veggen, vi har limt både skap, knaggrekke og til og med hylle til såper inni dusjen rett på flisene, og det henger bom fast. 
Hyllene er fulle av tunge bokser og flasker med vaskemidler, uten problem. 

Lim var noe nytt, jeg skal ha baderomstapet, tror du det vil holde vekta det også? Hva slags lim bruker man?

Hi

Anonymkode: 79d9e...580

https://www.maxbo.no/monteringslim-superfix-sort-0-3l-casco-p3429786?gclid=CjwKCAiA-f78BRBbEiwATKRRBLlV_Ijvk0HLBZfesX3zI6IisaxCYg9PDM6MKBcaMBLyvMveZfhmJRoC59IQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Denne har vi brukt. Den finnes i mindre tube også, som kan brukes uten fugepistol. 

Har ingen kjennskap til baderomstapet, eller annen tapet for den saks skyld, har kun brukt limet på fliser. Men det kan du helt sikkert få gode svar på hos forhandler😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...