Gå til innhold

Skal dere feire farsdag?

Anbefalte innlegg

Min egen far og stefar har ikke fått noe oppmerksomhet fra meg den dagen, de har aldri vært gode fedre for meg. Svigerfar er mer far for meg enn de to, så han får gave.

Min mann blir selvfølgelig gjort stas på siden han er en god og en veldig tilstedeværende far. Barnet har laget eget kort og plukket ut gave og han slipper å lage middag den dagen 😊

Anonymkode: c66c3...dac

Fortsetter under...

selvsagt! Vi er en familie som aldri lar en festlighet gå forbi. Far i huset skal feires av ungene med kaffe+kake, gaver (sokker), og tegninger/kort på sengen. Så lager vi noe godt til middag :) Min egen far får en oppmerksomhet (ofte ett kort jeg har tegnet sammen med ungene når de tegner sine). Han blir like glad hvert år...haha

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det dere feirer? At han har sprutet?

Anonymkode: 03e44...315

Nå har vi fedre i familien som bidrar med mer enn spruten. Det er synd at det er sånn du ser på menn rundt deg.

Anonymkode: 36edd...e36

Her blir det ganske sår farsdag i år. Samboer har ikke sett sine barn siden sommeren, og ble helt knust av nyheten om at reiserestriksjoner opprettholdes til juni neste år. Han gruer seg til jul som han må tilbringe uten barna. Siste jul hadde mor barna, slik at det var hans tur i år. Men det ble ikke slik. 

Så jeg er litt i tvil om jeg skal gjøre stas på ham på farsdagen. Ja, han er en utrolig fin stefar til mine barn, men kan hende at påminnelse om farsdagen og det å gjøre stas på ham vil gjøre vondt verre, da han ikke får vært far for sine egne biologiske barn på gud vet hvor lenge.

Anonymkode: e9684...8ee

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så dere feirer at han er en tøffelhelt? Eller simp som det nå heter.

Anonymkode: 03e44...315

Anbefaler deg å løsrive deg fra tradisjonelle kjønnsroller a la 50-tallet, så vil du se at du både får deg dame og vil ha det fint i forholdet. Det manna til ADHD-gutt beskriver er ingen tøffelhelt, men en mann som bidrar og tar sin del av byrden. Når begge jobber, skal begge bidra med barn og hus. Velkommen til 2020. 

Anonymkode: e9684...8ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...