Gå til innhold

Er litt hoste sånn ca hvert femte minutt noe å teste seg for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hoste hvert femte minutt er da veldig mye hoste...?

Ring koronatelefonen og spør, mye avhenger av hvor du bor og smittetrykket akkurat der.

Anonymkode: 50cb1...b8c

Nja. Kanskje litt uklart beskrevet. Det er som «host, host, host,» hvert femte minutt. Ikke noe slim eller gugge, bare tørrhoste. 
HI

Anonymkode: 2da51...8f4

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I tillegg til et ørlite trykk i brystet? Ellers ingen verdens symptomer, frisk og rask. Jeg blir så usikker, ville knapt tenkt noe over dette hadde vi vært i en normalsituasjon. 

Ja, det synes jeg, å hoste hvert 5 minutt er jo ganske ofte.

Anonymkode: 8e1da...d5b

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nja. Kanskje litt uklart beskrevet. Det er som «host, host, host,» hvert femte minutt. Ikke noe slim eller gugge, bare tørrhoste. 
HI

Men er det ikke tørrhoste som er et av hovedsymptomene på korona da

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI

Fem ganger om dagen hadde ikke vært mye, men hvert femte minutt tyder jo på at det noe som irriterer skikkelig i luftveiene...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fem ganger om dagen hadde ikke vært mye, men hvert femte minutt tyder jo på at det noe som irriterer skikkelig i luftveiene...

Oi, syns du. Jeg føler det ikke sånn selv. Men okei, får kanskje vurdere en test. 
HI

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oi, syns du. Jeg føler det ikke sånn selv. Men okei, får kanskje vurdere en test. 
HI

Hvor ofte synes du hadde vært ofte nok da?

Ja i dag skal man ringe corona telefonen for testing ved nyoppstarta luftveissymptomer, til tross for bare lette symptomer. Jeg fikk streng beskjed av sjefen om å holdemor meg hjemme fra jobb og teste meg med kun rennende nese og tungt hodet forrige uke. Hosting er en av de tre viktigste symptomene på covid-19.

https://www.helsenorge.no/koronavirus/koronasjekk/

Anonymkode: 6f311...aa8

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

I tillegg til et ørlite trykk i brystet? Ellers ingen verdens symptomer, frisk og rask. Jeg blir så usikker, ville knapt tenkt noe over dette hadde vi vært i en normalsituasjon. 

Ja, hvis ikke det er noe du har hatt i lengre tid 

Anonymkode: bfa26...6a4

Annonse

• Opprett ny...