Gå til innhold

Ble dere trøtt av minipille cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte med minipille cerazette for ca en uke siden å er så trøtt hele tiden! Er vanlig å bli trøtt av de? 

Anonymkode: c71db...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står i felleskatalogen at tretthet er en mindre vanlig bivirkning. En del bivirkninger er forbigående, så kan jo være det avtar. Jeg hadde ingen bivirkninger på cerazette bortsett fra at jeg mistet menstruasjonen. 

Anonymkode: dc6fa...de0

Skrevet

Jeg brukte cerazette i 2 mnd, hadde i den perioden 3 episoder med ekstremt trøtthet. Det var så kraftig at jeg holdt på å sovne mens jeg satt ved middagsbordet, selv om jeg ikke hadde gjort noe utmattende på forhånd. Jeg følte meg rett og slett kjempe syk, med bare trøtthet som symptom. Episodene varte fra noen timer til noen dager, med varierende grad av trøtthet. 

Om du føler deg trøtt lenger enn noen få dager, kan det kanskje være lurt å ta en corona-test?

Anonymkode: 2f9b2...4af

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Står i felleskatalogen at tretthet er en mindre vanlig bivirkning. En del bivirkninger er forbigående, så kan jo være det avtar. Jeg hadde ingen bivirkninger på cerazette bortsett fra at jeg mistet menstruasjonen. 

Anonymkode: dc6fa...de0

Her kom det blødninger ett bare en uke så jeg er nok ikke like heldig.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg brukte cerazette i 2 mnd, hadde i den perioden 3 episoder med ekstremt trøtthet. Det var så kraftig at jeg holdt på å sovne mens jeg satt ved middagsbordet, selv om jeg ikke hadde gjort noe utmattende på forhånd. Jeg følte meg rett og slett kjempe syk, med bare trøtthet som symptom. Episodene varte fra noen timer til noen dager, med varierende grad av trøtthet. 

Om du føler deg trøtt lenger enn noen få dager, kan det kanskje være lurt å ta en corona-test?

Anonymkode: 2f9b2...4af

Hehe jeg er overhodet ikke syk da. Er bare ekstremt trøtt helt uten grunn å det begynte sånn ca når jeg begynte å ta minipille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...