Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #26 Skrevet 29. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har heldigvis et langt mer inkluderende syn enn det du har når det kommer til helse. Det er kjempeviktig å jobbe både for bedre kvinnehelse, forskning på kvinnehelse, bedre behandlingstilbud og medikamentell behandling for kvinner, der kvinnehelse skiller seg fra menn. Og helt klart har dette vært et skammelig undervurdert område av medisinsk forskning. Men det betyr jo på ingen måte at man ikke også bør forbedre tiltak for menns helse der dette er nødvendig. Og når det kommer til det med ereksjonssvikt er dette et felt hvor menn får for lite informasjon og hjelp. Du nevner brystkreft, men det er faktisk mange flere menn som får prostatakreft hvert år enn antall kvinner som får brystkreft. Jeg mener begge grupper må tas mer på alvor, spesielt med langtidsplagene mange får i ettertid. Det er heldigvis lov å kjempe for to saker på en gang. Men å sette dem opp mot hverandre svekker bare begge, for det skaper bare større problemer, mindre resultater og større polarisering. Anonymkode: eda37...7b1 Artikkel som viser at begge kjønn sliter med sex etter kreftbehandling: https://www.nrk.no/innlandet/to-av-tre-med-kreft-sliter-med-sex-1.11566877 https://www.nrk.no/norge/helsepersonell-vegrer-seg-for-sexprat_-jeanette-motte-flau-lege-etter-kreftoperasjon-1.13793469 Anonymkode: eda37...7b1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #27 Skrevet 31. oktober 2020 Kommer an på hvilken mann. Min nåværende er så kreativ i senga at jeg neppe ville ha merket noen forskjell. Men med eksen ville jeg heller ikke merket forskjell, for han gadd uansett ikke ligge med meg. Anonymkode: 5a274...361
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #28 Skrevet 31. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer an på hvilken mann. Min nåværende er så kreativ i senga at jeg neppe ville ha merket noen forskjell. Men med eksen ville jeg heller ikke merket forskjell, for han gadd uansett ikke ligge med meg. Anonymkode: 5a274...361 Ha-ha, nå lo jeg faktisk høyt Du har virkelig fått ytterpunktene Det oppsummerer vel egentlig det jeg tidligere har skrevet, det kommer helt an på mannen og hvilken innstilling han selv har til et videre sexliv, og at begge to er innstilt på å få det til. Anonymkode: eda37...7b1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #29 Skrevet 2. november 2020 På 29.10.2020 den 10.50, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke gått fra ham pga impotensen i seg selv, men det spørs hvordan det hadde påvirket psyken hans. Om han hadde blitt sur og bitter, så kan det godt hende det hadde blitt brudd... Anonymkode: ddb57...bce Godt poeng. Menn med potensproblemer kan være ganske håpløse. Såret stolthet og elendig selvtillit/selvbilde. Bitterhet. Sure og furtne. Som jo ikke er så lett å leve sammen med. Men en mentalt sterk og hyggelig mann med godt selvbilde i utgangspunktet, er mest sannsynlig like kjekk å leve med, potensproblemer eller ei☺️ Anonymkode: 6b23f...809
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #30 Skrevet 2. november 2020 På 29.10.2020 den 15.54, Anonym bruker skrev: Jeg hadde gått! Vi planlegger jo ett barn til å da trenger jeg spermen hans Anonymkode: b44e2...b17 Så om du hadde fått pcoslwlr andre problemer med eggstokkene o.l som gjorde at du ikke kunne få barn...så ville du hatt full forståelse for og tenkt det var greit at mannen din forlot deg siden han ikke kunne få ett barn til med deg?! Anonymkode: 6b23f...809
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #31 Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så om du hadde fått pcoslwlr andre problemer med eggstokkene o.l som gjorde at du ikke kunne få barn...så ville du hatt full forståelse for og tenkt det var greit at mannen din forlot deg siden han ikke kunne få ett barn til med deg?! Anonymkode: 6b23f...809 Jeg har gjort akkurat det. Gått fra en som ikke ville ha barn. Er det så rart? Hvis man har som mål i livet å få en familie, så må man jo finne en som er enig i det og vil jobbe mot samme mål. Anonymkode: 5a274...361
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #32 Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har gjort akkurat det. Gått fra en som ikke ville ha barn. Er det så rart? Hvis man har som mål i livet å få en familie, så må man jo finne en som er enig i det og vil jobbe mot samme mål. Anonymkode: 5a274...361 Men her er det jo ikke viljen til å lage baby det står på, men evnen. Om mannen viste seg å være steril så hadde du også gått? Anonymkode: 16030...0aa
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #33 Skrevet 2. november 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så om du hadde fått pcoslwlr andre problemer med eggstokkene o.l som gjorde at du ikke kunne få barn...så ville du hatt full forståelse for og tenkt det var greit at mannen din forlot deg siden han ikke kunne få ett barn til med deg?! Anonymkode: 6b23f...809 Her er det nok jeg som har mest lyst på barn,hadde ikke jeg kunne fått barn så tror jeg ikke det hadde vært krise for han. Mannen er 45 å har ett barn fra tidligere. Anonymkode: b44e2...b17
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #34 Skrevet 2. november 2020 Gått fra en mann jeg har vært sammen i 25 år om han ble impotent ... nei han kan tilfredsstille meg på så mange mange andre måter Anonymkode: 03b65...1dd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #35 Skrevet 2. november 2020 Jeg er sannelig ikke sikker. Min mann sliter med prestasjonsangst/manglende sexlyst, og tenner generelt ikke på kvinnekroppen (ikke mannlig kroppen heller ), og er generelt ikke interessert i nytelse for meg. Potesen har vært et tema hele veien, men har vel kun hatt sex 3 ganger siden våren. Og når han først får ereksjon, så detter den ned i det vi skal ha sex.. jeg har alltid tenkt at man kan leve med mye, men nå som tiden har gått, og ting ikke blir bedre, og han ikke liker å gå bort nytelse, så vet jeg ikke helt mer.. jeg holder en knapp på en elsker, som han skulle visst om, siden jeg har behov, men spørs om det er noe han ønsker.. 🤔 Anonymkode: 19c55...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå