Gå til innhold

Vadebukse til barn som bader i søledammer. Erfaring?💦💧☔️

Anbefalte innlegg

Tvillingene mine på snart 5år bader i vanndammene i barnehagen. Det nytter ikke hva jeg sier, de setter seg midt i dammen. Ungene er klissvåte hver dag. Jeg har kjøpt godt og dyrt regntøy anbefalt fra «best i test» m.m. Men såklart, sitter de i dammene blir de våte uansett.

Så kom jeg over denne badevaderen til barn å jeg tenker å bestille den. Verdt å teste tenker jeg. Noen som har erfaring å komme med? Påsveisede gummistøvler er perfekt for mine da de alltid blir bløte via overgangen til gummistøvel/regnbukse.

https://www.hektapatur.no/barn/bekledning/regntoy/barnevaderen?att=Um9zYSBQb25uaSAoI0E5Mjg2OSl8MzAvMzE=&gclid=EAIaIQobChMIsrWxtZTO7AIVBNKyCh1TnwWJEAQYAiABEgI4fPD_BwE

Anonymkode: 0d355...38c

Fortsetter under...

Nå er det noe år siden jeg brukte akkurat disse på mine barn. De er genialt konsept, men da var de iallfall ræva kvalitet. Men den korte tiden de varte var de gull.

Anonymkode: c4c40...d21

Funket bra her! Eneste Minuset er at det er litt rare forhold mellom str på støvel og lengde på selve vadere (med seler). For min som har små føtter, ble den litt for lang, men brukanes til lek i bhg. 

Anonymkode: 7c5f2...b29

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...