Gå til innhold

Buff/hals/skjerf som munnbind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fadern ass. Hvis det nå går mot munnbindpåbud på feks butikken, er det ok å bruke en buff eller hals? Jeg har ikke råd til å kjøpe 50 munnbind til 369 kr! Jeg har heller ikke tid eller kvalifikasjoner eller symaskin til å lage selv. 

Anonymkode: 948cf...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. De har testet ulike typer munnbind, og elastiske stoffer i ett lag, som en typisk buff, er de dårligste av alle - knapt noen effekt. 

Du får kjøpt trepakninger med helt fine munnbind i stoff for en hundrelapp. Så kan du vaske daglig. 

Anonymkode: a56ad...323

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

https://m.zalando.no/munnbind-i-toy-dame/

Finner flergangs ganske rimelig her. Har vært flere artikler om at buff kan øke sannsynligheten for å bli smittet. 

Anonymkode: 68245...cdb

Huh? Har det? Jeg finner ingenting når jeg googler. Hvorfor øker det sannsynligheten for å smittes? Syns det høres rart ut. 

Skrevet

Huh? Har det? Jeg finner ingenting når jeg googler. Hvorfor øker det sannsynligheten for å smittes? Syns det høres rart ut. 

Husker ikke, men leste minst en artikkel da det kom anbefaling om munnbind på kollektiv i Oslo. Husker ikke hvor, men det var en sikker kilde som vg, Dagbladet el😉

Anonymkode: 68245...cdb

Skrevet

Fadern ass. Hvis det nå går mot munnbindpåbud på feks butikken, er det ok å bruke en buff eller hals? Jeg har ikke råd til å kjøpe 50 munnbind til 369 kr! Jeg har heller ikke tid eller kvalifikasjoner eller symaskin til å lage selv. 

Hææ, kommer det kanskje påbud om munnbind i butikker? Har de sagt det i dag?

Anonymkode: 1d994...105

Skrevet

Det får holde for meg. 

Skrevet

Hææ, kommer det kanskje påbud om munnbind i butikker? Har de sagt det i dag?

Nei. Men Danmark har innført det i dag. Ikke umulig at Norge dilter etter. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil ikke en buff skli ned etterhvert?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Men Danmark har innført det i dag. Ikke umulig at Norge dilter etter. 

Ok, har ikke fått med meg at Danmark har gjort det heller. Jeg kommer til å slite hvis det kommer påbud om munnbind, men må det til, så må det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...