Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har alltid vært forelsket i mange på en gang, blir veldig lett forelsket og opplever et følelsesmessig bånd til mennesker raskt. Elsker å være forelsket, og å oppleve at noen er forelsket i meg. Kjenner meg ikke igjen i det som står om å forelske seg i personer med psykopatiske, narsissistiske og machiavellistiske trekk (den mørke triaden) men det vet jeg jo lite om, siden jeg kun har vært i forhold med 3 personer i mitt liv.. så de fleste forelskelsene har jeg ikke undersøkt nærmere enn overflaten.. Det jeg opplever nå når jeg har blitt førti er at jeg har vanskeligheter med det å bli eldre, fordi jeg legger mye av lykken i ytre ting, og det å oppleve at noen er interessert i meg ( noe jeg ikke har opplevd på lenge) Jeg scorer selv lavt på «den mørke triaden» Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 7b5d6...33b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid vært forelsket i mange på en gang, blir veldig lett forelsket og opplever et følelsesmessig bånd til mennesker raskt. Elsker å være forelsket, og å oppleve at noen er forelsket i meg. Kjenner meg ikke igjen i det som står om å forelske seg i personer med psykopatiske, narsissistiske og machiavellistiske trekk (den mørke triaden) men det vet jeg jo lite om, siden jeg kun har vært i forhold med 3 personer i mitt liv.. så de fleste forelskelsene har jeg ikke undersøkt nærmere enn overflaten.. Det jeg opplever nå når jeg har blitt førti er at jeg har vanskeligheter med det å bli eldre, fordi jeg legger mye av lykken i ytre ting, og det å oppleve at noen er interessert i meg ( noe jeg ikke har opplevd på lenge) Jeg scorer selv lavt på «den mørke triaden» Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 7b5d6...33b Glemte lenken 😁 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/560O5O/forelsker-seg-i-psykopater-dette-er-emofili HI Anonymkode: 7b5d6...33b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg! 🙋♀️ Jeg blir og lett forelsket, og opplever stadig at det blir gjengjeldt. Er også straks 40. Jeg kjenner meg heller ikke igjen i det mørke da... Anonymkode: 15c9c...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå