Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Min datter på 11 har fått det for seg at hun vil farge håret grått. Hun er nå mørk blond. Snakket med en frisør som sier det beste er å bleke noen striper i håret så farge dem for å unngå for mye slitasje på hår og hodebunn på ei så ung jente. Men dette inkludert klipp vil jo koste. Jeg betaler jo selvfølgelig for frisør for henne, men jeg har ikke så veldig god råd. Er dette noe jeg bør si til henne hun bør bruke litt sparepenger på om hun vil ha det? Eller er jeg skikkelig kjip da. Alternativet er jo at hun får en vanlig klipp og kanskje at vi kjøper noe glansvask hun kan bruke hjemme. Anonymkode: af6fe...020
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Helt Ok å måtte spare til dyre behandlinger. Anonymkode: 7a61a...ebb
Pobie Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Helt innafor at hun betaler dette selv. Gi henne valget, du kan betale for vanlig klipp og glansvask, eller hun kan betale selv og farge hos frisør.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Hun er 11 år! Hadde vært helt uaktuelt å bleke/farge håret for mine når de var 11. Og ja, sånt må de betale selv Anonymkode: f2f45...240
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 11 åringen her hjemme hadde aldri fått lov til det. Jeg har frisørutdannelse selv, så når tiden for å eksperimentere kommer skal jeg gjøre det - samt at det er helt uaktuelt å gjøre noe drastisk! Bare sånn til info; helgrått på ei så ung jente blir sjeldent pent uten mye sminke inntil- min 11 åring bruker ikke sminke, men mulig din gjør det Anonymkode: 06ae6...0fb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 Unger får klipp når de trenger det. Stripe og styre på 11-åringer er ikke aktuelt pga alder for det første, så kommer prisen. Mange voksne som ikke tar seg råd til den type behandlinger. Skulle fått spart hver krone selv. Hva gjør du om hun eeelsker det og "må" ha nye behandlinger annen hver mnd. til denne prisen? Nå er det lurt å tenke litt gjennom hvordan man ønsker å ha det på lengre sikt også. Anonymkode: eae5d...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå