Gå til innhold

Robotstøvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken anbefaler dere? Den må kunne både støvsuge og mopper. Og komme seg over dørstokker, og programmeres til flere etasjer. 

Hvilken tid på døgnet kjøres deres? Hvor lang tid tar det per dag?

Anonymkode: 31efc...826

Skrevet

Vi har roborock. Veldig fornøyd. Bruker den i 3 etg. Støvsuger og vasker. Kjører ca annenhver dag i hovedetasjen (med stue og kjøkken). Sjeldnere i de andre etg. Må rydde på forhånd, og den får ikke tatt hjørner og trapper, må ta det utenom. 

Skrevet

Vi har en roborock i hver etasje. Programmert slik at de støvsuger alle rom i huset annenhver dag, bortsett fra badene (pga høy dørterskel). De mopper også, men da må man montere på mopp og vanntank, så det gjør jeg sporadisk mens jeg er hjemme. 

Den nyeste S6 husker flere soner/etasjer. Men tungvint å bære rundt på støvsuger og basestasjon. Mye bedre å ha en i hver etasje, så slipper man å tenke på det. 

Anonymkode: f549b...5c5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en roborock i hver etasje. Programmert slik at de støvsuger alle rom i huset annenhver dag, bortsett fra badene (pga høy dørterskel). De mopper også, men da må man montere på mopp og vanntank, så det gjør jeg sporadisk mens jeg er hjemme. 

Den nyeste S6 husker flere soner/etasjer. Men tungvint å bære rundt på støvsuger og basestasjon. Mye bedre å ha en i hver etasje, så slipper man å tenke på det. 

Ja, men da blir det dobbelt så dyrt også😅 Andre etasje trenger ikke støvsuging like ofte, og her er det også rom med høye terskler, så tenker å bære den opp og ned en gang i uka fortsatt blir mindre jobb enn å støvsuge selv. Men skulle gjerne hatt en i alle tre etasjene. Får ta en om gangen💸

Skrevet

Vi har en roborock s65. Vi støvsuger annenhver dag og litt ellers innimellom. Den husker kart for to etasjer, så vi bærer den opp med jevne mellomrom. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men da blir det dobbelt så dyrt også😅 Andre etasje trenger ikke støvsuging like ofte, og her er det også rom med høye terskler, så tenker å bære den opp og ned en gang i uka fortsatt blir mindre jobb enn å støvsuge selv. Men skulle gjerne hatt en i alle tre etasjene. Får ta en om gangen💸

Joda, det blir dobbelt så dyrt😂

Vi hadde bare en det første året, så kjøpte vi nummer to da vi var lei av å flytte den rundt. Problemet med å bære den rundt er jo gjerne at man flytter den, og bruker den, mens man selv er i huset. Mens når de står på fast plass går de når vi ikke er hjemme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...