Gå til innhold

Bleiket håret og det ble helt oransje,hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg avfarget det og tok i blekemiddel, mye ble lyst men det ytterste helt orange. Har en pakke til med blekemiddel men vil det hjelpe? Har kjøpt blåsjampoo også. 

Anonymkode: f5c49...a2f

Fortsetter under...

Skrevet

Når du har fått det lyst nok så må du bruke en lysnende askefarge for å få bort det oransje. En runde til med bleking vil nok ikke ta det oransje. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg avfarget det og tok i blekemiddel, mye ble lyst men det ytterste helt orange. Har en pakke til med blekemiddel men vil det hjelpe? Har kjøpt blåsjampoo også. 

Anonymkode: f5c49...a2f

Orange er den «siste» fargen som går. Du har ikke latt stoffet sitte i lenge nok.

Anonymkode: 51335...68b

Skrevet

Det oransje vil nok bli borte om du kjører en runde til, men vil håret ditt tåle det? Antakelig ikke. Avfarging er ment for å fjerne delvis den fargen du har (er en blanding av vannstoff, blekemiddel, sjampo og balsam- er det ikke det, så er det rett og slett bare en bleking) og så farge det opp igjen. Da gjerne med en grønntone (ask) eller med en ren farge om du ønsker en mer gylden farge

Anonymkode: 3cab6...8be

Skrevet

Prøv en toner? 

Anonymkode: 7fd39...d02

Skrevet

Sønnen min hjemmebleker sitt mørke hår innimellom. Det blir ganske kyllinggult fra start. Han sverger til sølvshampo og blåsjampo, som han gjerne går rundt med i håret et par timer før han skyller. 

Han klarer å gå fra kyllinggult til kaldhvit bare ved hjelp av sjampo. 

Anonymkode: 50746...8d9

Annonse

Skrevet

Ha i blåshampo og la det sitte en stund før du skyller. La det gå noen dager, bruk blåshampo hver gang du vasker håret. Ikke farg mer selv - det kan fort bli grønt eller noe. 

Anonymkode: 82b99...313

Skrevet

Og aller beste blåshampo er Fanola no yellow, etter min erfaring 

Anonymkode: 82b99...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...