Gå til innhold

Hvordan fortelle kjæresten at jeg har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff den kommentaren med brannbil syår jeg over 😂

Noen menn syns jo mensen er noe ekkelt så derfor jeg hater å måtte si det.

Anonymkode: e289c...655

Men hvis dere er kjærester, så vil dere sikkert snart bli samboere. Hvordan skal du skjule mensen fra ham da? Flytte ut en uke i måneden? Hvis en voksen mann synes mensen er ekkelt, er han ikke voksen nok til å ha kjæreste. 

Skrevet

Om du skal følge opp fjortis oppførselen sier du at Tante Rød har kommet på besøk. 

Jeg syns ikke det er noe rart å si mensen har kommet, og for meg er det ikke en promblemstilling jeg må tenke over. Jeg er kvinne, mensen er en helt naturlig ting og om en kjæreste syns det er flaut å høre at jeg har mensen så har vi ikke noen fremtid. Da kommer det til å bli mye kleint fremover. 

Anonymkode: c0804...bbb

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke er i stand til å bare si det, så får du heller avvise han på et eller annet tynt grunnlag. Etter x antall mnd med det går han nok lei og finner noen andre...

Anonymkode: dc236...e8c

Skal begynne på p pille nå så da kan jeg hoppe over mensen.

Skrevet
7 timer siden, Milfy Way skrev:

Men hvis dere er kjærester, så vil dere sikkert snart bli samboere. Hvordan skal du skjule mensen fra ham da? Flytte ut en uke i måneden? Hvis en voksen mann synes mensen er ekkelt, er han ikke voksen nok til å ha kjæreste. 

Hoppe over mensen funker noen månender hvertfall

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det løsningen din? Seriøst? Du er over 30 år og takler ikke at kjæresten din skal vite at du er lik alle jordens fruktbare kvinner?

Dette er noe av det rareste jeg har lest her inne. 

Anonymkode: c9781...8ca

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det løsningen din? Seriøst? Du er over 30 år og takler ikke at kjæresten din skal vite at du er lik alle jordens fruktbare kvinner?

Inkludert adventsstaken!

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fremfor å kommunisere åpent med han du ønsker å dele livet ditt med, og fremfor å være ærlig med ham... så vil du heller tukle med hormonene i kroppen din for å late som om du ikke har de naturlige kroppsfunksjonene en frisk kvinne har. Å tukle slik med hormonene dine i din alder er ikke spesielt smart heller.

Hva med å bare... bli voksen?

Anonymkode: db5f0...d1f

Skrevet

Herlighet, går det an? Flaut å snakke om mensen? Jeg tror 60-årene driver og roper på deg... 

Jeg hadde sikkert blitt litt sur om jeg hadde gledet meg til en sånn helg og så dukket mensen opp, så min "forklaring" hadde vel vært noe sånn som "Dritt altså, jeg har fått mensen. Og akkurat denne helga da." eller om jeg hadde fått av meg den verste skuffelsen før jeg traff ham ville det bare blitt noe sånn som "Jeg har fått mensen. Så det var den helga." eller rett og slett "Jeg har fått mensen"

Det enkle er nesten alltid det beste. 

Anonymkode: 742b1...8bb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hoppe over mensen gjør jeg for min egen del. Deilig å slippe å ha mensen hver måned.

Skrevet

Hva med "Jeg har fått mens, jeg". 

Anonymkode: a9728...2be

Skrevet

Dere kan jo ha sex på andre måter, plugg i en ob og så tar han deg i rumpa😉 eller du kan runke og suge han. Dere må jo ikke avstå fra alt selv om du blør litt🙈

Anonymkode: 975be...cad

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere kan jo ha sex på andre måter, plugg i en ob og så tar han deg i rumpa😉 eller du kan runke og suge han. Dere må jo ikke avstå fra alt selv om du blør litt🙈

Anonymkode: 975be...cad

Nei det er sant. Mente bare at han må nesten vite at har det så han vet at det er litt begrenset.

Skrevet

Skjønner godt at du syns det er litt pinlig. 

Bare send han en melding med: "Søren, jeg har fått mensen", og så masse gråte-emojier eller noe sånt. 

Anonymkode: 3ca1e...d0c

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fremfor å kommunisere åpent med han du ønsker å dele livet ditt med, og fremfor å være ærlig med ham... så vil du heller tukle med hormonene i kroppen din for å late som om du ikke har de naturlige kroppsfunksjonene en frisk kvinne har. Å tukle slik med hormonene dine i din alder er ikke spesielt smart heller.

Hva med å bare... bli voksen?

Anonymkode: db5f0...d1f

Tukle, faktisk... å bruke p-piller er da fornuftig med en ny kjæreste. Med mindre de planlegger barn. Og myten om at kvinner må ha en pillefri uke i måneden for å blø, er bare tull. 

HI; si det nå som det er. Han hopper neppe foran toget. 

Skrevet
2 minutter siden, Pashla skrev:

Tukle, faktisk... å bruke p-piller er da fornuftig med en ny kjæreste. Med mindre de planlegger barn. Og myten om at kvinner må ha en pillefri uke i måneden for å blø, er bare tull. 

HI; si det nå som det er. Han hopper neppe foran toget. 

Var litt tidlig å planlegge barn enda,så holder meg til p pillene ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...