Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har en skikkelig fjortis problemstillibg selv om jeg er over 30 år Jeg har en ny kjæreste som jeg bare har vært sammen med noen månender. Vi har sjeldent tid alene sammen ettersom jeg egentlig bare har barnefri annenhver helg. Så vi har snakket mye om hvor deilig sex vi skal ha nå når vi skulle ha hele helgen alene. Men idag fikk jeg mensen Hvordan i alle dager sier jeg det til han? Syns sånt er utrolig pinlig å snakke om. Samtidig må jeg nesten si noe ellers vil han tro noe er galt om jeg avviser alle forsøk på sex hele helgen. Så hva sier jeg? Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Synes synd på deg som ikke tør tale fritt til din egen kjæreste. Uansett hvor ferskt forholdet er så kan du si det rett ut at du har fått mensen kvinne 🙄 Anonymkode: 1d2a6...9ab
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Bare si det? Dere kan da fortsatt ha sex? Bare tilpasse noe. Anonymkode: 6a107...ad8
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Synes synd på deg som ikke tør tale fritt til din egen kjæreste. Uansett hvor ferskt forholdet er så kan du si det rett ut at du har fått mensen kvinne 🙄 Anonymkode: 1d2a6...9ab Føler at vi kan snakke om alt annet da. Men akkurat å snakke om mensen syns jeg er veldig pinlig. Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Virkelig trist at vi kvinner skal ha sånne holdninger. Du får bare si at «uken» er kommet da. Eller spørre om han liker å kjøre brannbil 🤣 Anonymkode: 1db09...73d
Juliea Ruler Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Så ikke snakk om det da. Bare fortell han at du har mensen. Trenger ikke en samtale rundt det. Han vet hva mensen er.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Virkelig trist at vi kvinner skal ha sånne holdninger. Du får bare si at «uken» er kommet da. Eller spørre om han liker å kjøre brannbil 🤣 Anonymkode: 1db09...73d Uff den kommentaren med brannbil syår jeg over 😂 Noen menn syns jo mensen er noe ekkelt så derfor jeg hater å måtte si det. Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Hadde bare sagt, at det dessverre ikke bli sex denne helgen, du vet, slike jente greier... Anonymkode: 090f3...090
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, Juliea Ruler skrev: Så ikke snakk om det da. Bare fortell han at du har mensen. Trenger ikke en samtale rundt det. Han vet hva mensen er. Hehe ordla meg kanskje litt feil ja. Hadde overhodet ikke tenkt å ha en samtale rundt det,hadde bare tenkt å infomere om at jeg har det så han var forberedt på det. Så han ikke går ned på meg liksom Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #10 Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hadde bare sagt, at det dessverre ikke bli sex denne helgen, du vet, slike jente greier... Anonymkode: 090f3...090 Ja kanskje jeg skal si noe sånt,frister ikke med sex når jeg har mensen for da føler jeg meg ikke akkurat tiltrekkende. Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #11 Skrevet 16. oktober 2020 Kanskje lurt å bli mentalt voksen før man begynner å pule. Anonymkode: 09705...b15
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #12 Skrevet 16. oktober 2020 "Eh, du... du vet all den deilige og heftige sexen vi har gledet oss til og planlagt for helga? Jeg har plutselig fått mensen, og jeg går nesten ut av meg selv av frustrasjon, men den sexen må vi ha tilgode til neste gang. Gleder meg likevel veldig til å ha deg nær meg i helga og alt annet vi kan gjøre, men blir du like frustrert som meg, eller? " Ha litt humor på det, gjør det til noe dere er sammen om, det er jo helt normalt. Anonymkode: db5f0...d1f
litekreativtbrukernavn Skrevet 16. oktober 2020 #13 Skrevet 16. oktober 2020 "shit, jeg fikk mensen i dag." - ferdig. 🤷♀️ Evt følge opp med at det setter ikke stopper for alt, hvis ikke man vil. Putt inn en tampong eller menskopp, to ibux, og så kan dere glede hverandre på andre måter en penetrering. Dusjen funker også.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #14 Skrevet 16. oktober 2020 De fleste voksne menn har vært med på fødsler, skiftet utallige bleier, stelt sår, kanskje hjulpet eldre/syke slektninger med hygiene, og ikke minst hentet varmedunk, kjøpt sjokolade og massert skuldrene til tidligere kjærester når de har hatt mensen. Han er vel en mann, ikke en usikker sekstenåring som synes en kvinnekropp er litt "skummel"? Si at du har fått mensen, du. Det tåler han nok. Anonymkode: a9b1a...a37
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #15 Skrevet 16. oktober 2020 Du er en voksen dame, og er han en voksen mann, skjønner han nok at du kommer til å ha mensen av og til. Si det bare rett ut. Anonymkode: 7537d...d9b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #16 Skrevet 16. oktober 2020 "Jeg har mensen, kan du kjøpe med en sjokolade til meg" ❤ Anonymkode: b2967...117
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #17 Skrevet 16. oktober 2020 Pinlig å snakke om mensen? Det er jo bare kjemperart😅 Anonymkode: dc236...e8c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #18 Skrevet 16. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pinlig å snakke om mensen? Det er jo bare kjemperart😅 Anonymkode: dc236...e8c Alle er da forskjellig. Syns det et pinlig å snakke om mensen uansett om er en vennine eller kjæreste. Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #19 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle er da forskjellig. Syns det et pinlig å snakke om mensen uansett om er en vennine eller kjæreste. Anonymkode: e289c...655 Men, gjelder dette bare mensen? Eller kropp generelt? Er det pinlig å snakke om feks sex? Anonymkode: dc236...e8c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #20 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men, gjelder dette bare mensen? Eller kropp generelt? Er det pinlig å snakke om feks sex? Anonymkode: dc236...e8c Nei sex snakker jeg lett om uten problemer. Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #21 Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Uff den kommentaren med brannbil syår jeg over 😂 Noen menn syns jo mensen er noe ekkelt så derfor jeg hater å måtte si det. Anonymkode: e289c...655 1. Du skal ikke ‘snakke om mensen’. Du skal informere at du har det. 2. Voksne menn vet at voksne kvinner har mensen. 3. Voksne menn syns ikke mensen er ekkelt. Anonymkode: c9781...8ca
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #22 Skrevet 16. oktober 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1. Du skal ikke ‘snakke om mensen’. Du skal informere at du har det. 2. Voksne menn vet at voksne kvinner har mensen. 3. Voksne menn syns ikke mensen er ekkelt. Anonymkode: c9781...8ca Selvfølgelig mente jeg ikke at vi sitte å ha en samtale om mensen,men forsatt flaut å si det til han Anonymkode: e289c...655
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #23 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig mente jeg ikke at vi sitte å ha en samtale om mensen,men forsatt flaut å si det til han Anonymkode: e289c...655 Hvis du ikke er i stand til å bare si det, så får du heller avvise han på et eller annet tynt grunnlag. Etter x antall mnd med det går han nok lei og finner noen andre... Anonymkode: dc236...e8c
Elizabeth Skrevet 16. oktober 2020 #24 Skrevet 16. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en skikkelig fjortis problemstillibg selv om jeg er over 30 år Jeg har en ny kjæreste som jeg bare har vært sammen med noen månender. Vi har sjeldent tid alene sammen ettersom jeg egentlig bare har barnefri annenhver helg. Så vi har snakket mye om hvor deilig sex vi skal ha nå når vi skulle ha hele helgen alene. Men idag fikk jeg mensen Hvordan i alle dager sier jeg det til han? Syns sånt er utrolig pinlig å snakke om. Samtidig må jeg nesten si noe ellers vil han tro noe er galt om jeg avviser alle forsøk på sex hele helgen. Så hva sier jeg? Anonymkode: e289c...655 Du sier: "Jeg har mensen" eller "Tante Rød er på besøk" verre enn det er det altså ikke...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #25 Skrevet 16. oktober 2020 Kan du ikke bare si at jeg har fått mensen, så i helgen er det han som er den heldige? Om du ikke liker å ha sex ved mensen? Synes du det er greit å ha sex, finner du vel ut etterhvert om han synes det er greit eller ikke om han heller ikke tør si noe. Anonymkode: 6a107...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå