Gjest Skrevet 14. oktober 2020 #76 Skrevet 14. oktober 2020 3 minutter siden, Milfy Way skrev: Ja, har laget kjøttkaker mange ganger. Men jeg har annen oppskrift enn den tradisjonelle med rasp/potetmel. Potet har man ved siden av. Mitt poeng er at rene råvarer som fisk og kjøtt er sunnere enn tradisjonell husmannskost med kjøttkaker, kjøttpudding, fiskepudding og fiskegrateng. Man laget jo disse rettene fordi mel og potetmel var billig og man hadde ikke råd til rent kjøtt. Javisst. Men det er jo næring i både potetmel og kavring. Karbohydrater er ikke giftige, og miljøet tjener på at vi sper på med vegetabilske bestanddeler. Kjøttkakene mine er gode de 😉
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #77 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, Pashla skrev: Javisst. Men det er jo næring i både potetmel og kavring. Karbohydrater er ikke giftige, og miljøet tjener på at vi sper på med vegetabilske bestanddeler. Kjøttkakene mine er gode de 😉 For ikke å snakke om at vi bør spise hele duret, ikke bare biffen og fileten. Anonymkode: ff75f...44b
Luksusdyret Skrevet 14. oktober 2020 #78 Skrevet 14. oktober 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: For ikke å snakke om at vi bør spise hele duret, ikke bare biffen og fileten. Anonymkode: ff75f...44b Det gjør vi jo. Vi spiser mye rein og elg, lager blodpølse, spiser tunge, lever osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå