Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Min tante gikk bort nå nylig, og jeg har fått oppgaven med å tømme huset hennes siden vi bor (bodde) i samme by. Dere som har gjort dette før, hvordan løste dere det? Jeg tenker i utganspunktet bare å ta vare på ting med affeksjonsverdi. Er det litt «uvanlig» å selge resten på Finn eller Facebook? Mer vanlig å gi det bort til veldedighet kanskje? Anonymkode: 7cd8a...1db
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Det finnes firmaer som kjøper dødsbo. Kanskje det er det enkleste. Anonymkode: f90b6...bbc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det finnes firmaer som kjøper dødsbo. Kanskje det er det enkleste. Anonymkode: f90b6...bbc Det var ingen her i nærheten. Ts Anonymkode: 7cd8a...1db
amandine Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 I din situasjon tror jeg at jeg hadde beholdt det jeg ønsket å ta vare på, og også gitt sjansen til venner eller andre rundt. Så hadde jeg solgt/gitt bort resten. Pengene du evt får kan du gi til et formål den avdøde hadde likt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå