Chrisss Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Hei Jeg har følt meg litt anderledes i kroppen den siste uken, og tok en graviditetstest i gÃ¥r tidlig. Testen ble ikke positiv innenfor de minuttene som sto i beskrivelsen, men etter en halvtimes tid, ble det en svak rosa strek. Ble veldig usikker, og har søkt over hele internett for svar pÃ¥ hva som kan ha skjedd. Tok ny test i dag tidlig (annen type test), og akkurat det samme skjedde her. Negativ test som først ble positiv etter ca 30 min. Forventer mens om 4 dager. SÃ¥, mitt spørsmÃ¥l, er det slik at de fleste tester fÃ¥r en ekstra rosa strek nÃ¥r de tørker opp? Har flere opplevd dette? Skal selvfølgeig ta flere tester for Ã¥ være sikker, men er sÃ¥ spent. Legger ved bilde av testene, hvor strimmeltesten øverst ble tatt i gÃ¥r og pipettetesten (alere) ble tatt i dag. Tørr jeg hÃ¥pe?Â
Havfrue8 Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Denne ser veldig positiv ut! Om alle testene slår ut på denne måten, hadde jeg regnet det som positiv  Men ha likevel litt is i magen og test igjen. Lykke til!
Chrisss Skrevet 14. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2020 Takk for svar! Tar en cb digital test i morgen! Krysser fingrene 😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå