Gå til innhold

Grey's anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fulgte med på Grey's i mange sesonger, men falt ut de siste årene pga. små barns legging. Dere som har sett alle sesongene, tror dere jeg kan begynne på'n igjen nå som neste sesong begynner, eller må jeg oppdatere meg? Har jeg gått glipp av for mye? Har veldig lyst til å se covid19- sesongen.

Anonymkode: b0df6...103

Skrevet

Du har ikke sjans uten oppdatering.

Anonymkode: eb4fe...332

Skrevet

Ligger den ute?

Anonymkode: 21d8f...870

Skrevet

Covid-19 sesongen er ikke kommet ut enda. 

Ja du bør oppdatere deg. Det har skjedd mye 😊

Anonymkode: 636dc...72e

Skrevet

Jeg så fra sesong 1-midten av 13 da var jeg dritt lei, slutta ,men skal få med meg den nye sesongen siden den handler om Covid. den går på Viaplay :) eller Sumo alle sesongene på Viaplay i alle fall, usikker på sumo

Anonymkode: a000b...20a

Skrevet

Har vært mye utskiftninger i karakterer, hvem som er sammen med hvem og diverse endringer i familieforhold så ville absolutt ha oppdatert meg!

Anonymkode: 167e7...f3c

Skrevet

Den av dere som har sett til og med sesong 13 klarer nok å henge med, selv om det har skjedd mye på forholdsfronten for alle karakterene, spesielt i sesong 15.

Man skjønner jo at karakterer er borte (noen viktige har forsvunnet etter sesong 13). Men kanskje vanskelig å skjønne hvem de nye er?

Fordelen med såpedramaer er jo at man kan hoppe ut og inn igjen.

Anonymkode: cba5a...78c

Skrevet

Alternativet er jo å oppdatere seg på sesongene da. Alle sesong 1-15 ligger på ViaPlay 😉

Sesong 16 ligger foreløpig på Sumo, men kommer nok straks på ViaPlay, TV2 pleier bare å ha rettighetene i ett år (til ny sesong).

Anonymkode: cba5a...78c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...