Gå til innhold

Ser russen selger dopapir, tørkerull osv.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker å få sånne store ting levert på døra.

Anonymkode: 48337...ddb

Ja, det er greit men, er jo så mange å støtte og da prioriterer jeg ikke russen. 

Anonymkode: 2f9aa...dae

12 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Ja, pengene går nok til buss/bil, fyll og moro. 

Jeg støtter når det er kjente som selger. 

Dette. Har alltid noen av mine kjente som selger og støtter dem. 

Annonse

Støtter alltid kjente! Og forsåvidt ukjente som faktisk gidder å gjøre en innsats som å gå rundtomkring å selge og deretter leverer fiks ferdig på døra😀

Russen må tjene inn penger. Om de gjør det ved å Selge produkter eller rake i Hagen til tante Gerda er ett fett for meg. Bedre at de gjør en egeninnsats framfor å få penger direkte av mor og far

Anonymkode: 191d3...1ff

Jeg støtter heller klassetur til Polen, idrettslag og korps, men hadde sikkert støttet russen også, om det var noen i nær omgangskrets. Heldigvis selger de som regel nå kvalitets-toalettpapir og tørkeruller. For noen år siden var det utrolig dårlig kvalitet. I tillegg kan man gjerne velge antibac, spylervæske og lignende forbruksmateriell, det kjøper jeg gjerne for å støtte. 

Anonymkode: 1eab7...5d7

Mye av pengene går vel til buss/bil, men regner med noe går til fyll og moro også.

Jeg støtter når kjente selger, men det er mange år siden de har solgt doruller her. I fjor kjøpte jeg en kasse med 100 eller noe telys i, det var greit å kjøpe synes jeg.

Anonymkode: 11153...b61

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Men det er fordi jeg kjøpte en gang og kvaliteten var drit dårlig. Mulig det er bedre nå men kjedelig å ha 100 doruller man hater å bruke. 😂

Anonymkode: 6ad7f...abf

Kommer an på hvem de kjøper fra. De rullene som heter Katrin er gode, men nå har jeg fått et merke som heter Grite. Det virker som billigste sort...

Anonymkode: ab0bf...daf

Annonse

On 10/9/2020 at 11:48 AM, Anonym bruker said:

Støtter dere de? 
Hva går pengene til? Fyll og moro? 

Jeg støtter gjerne klasseturer, idrettslag osv, men kjenner det sitter veldig langt inne å støtte russens fester.... 

Anonymkode: 2f9aa...dae

Ja det gjør jeg :)

Anonymkode: e25c4...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...