Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #26 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg får prøve. Dette har gått til hue på meg, jeg tenker og fantaserer om han konstant . Anonymkode: b0c9e...337 Kanskje du liker å ha begge henda i et vepsebol. Det er jo ditt valg. Anonymkode: 5f0d9...763
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #27 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg får prøve. Dette har gått til hue på meg, jeg tenker og fantaserer om han konstant . Anonymkode: b0c9e...337 Du ville ikke vært den første, og heller ikke den siste som gikk fra den ene broren til den andre broren Anonymkode: c77af...d9c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #28 Skrevet 9. oktober 2020 På 8.10.2020 den 23.58, Anonym bruker skrev: Du ville ikke vært den første, og heller ikke den siste som gikk fra den ene broren til den andre broren Anonymkode: c77af...d9c Eller å gå fra far til sønn, som jeg leser andre diskuterer hardt om her. Haha. Thats life Anonymkode: b0c9e...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå