Gå til innhold

Canesten eller pevaryl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått akkurat en uke og er lei av og klø, Tok en pevaryl dagen etter jeg kjente litt symptomene funket litt men dagen etter på var symptomene tilbake men verre.. og føler ikke kremen er noe særlig til nytte uten stikkpillen.

Har skylt litt med kald dysj der nede for og lindre litt kløingen og siden det svir litt har funket også sammen med kremen av pevaryl. Men vurderer og kjøpe inn nytt pevaryl med stikkpille siden Det foresatt klør og svir litt, og vil ikke at det skal bli mer sår fordi det klør litt mer om natten..

hvordan har dere gjort med det? funker alltid stikkpillene?

Anonymkode: 617a6...425

Skrevet

Kjøp diflucan. En enkelt tablett. Da får underlivet ditt hvile og du slipper all denne smøringen. Virker raskt og du kan være sikker på at det er sopp og ikke noe annet. Lykke til :) 

Anonymkode: 0883e...22a

Skrevet

Du bør alltid ha stikkpillen og, nytter normalt sett ikke med bare krem, da en ofte har sopp innvendig og.

Normalt sett er det bedre med behandling der problemet er, så anbefaler ikke Diflucan uten videre. Er ikke alltid det beste å ta en kur som går på hele kroppen og det er dem som blir dårlig av det.

Anonymkode: b0690...50f

Skrevet

jeg har best erfaring med pervaryl, men høres ut som du bør kjøre full kur...tablett og smøring 

Anonymkode: 44de2...214

Skrevet

Jeg har best erfaring med canesten. Prøv med 6 stikkpiller i stedet for 1, hvis du ikke har god erfaring med 1 stikkpille. 

Anonymkode: 8bdc7...26d

Skrevet

Canesten funker ikke på meg. Bruker kun pevaryl. 

Anonymkode: 516d3...5f9

Skrevet

Ring legen og be om resept på Diflucan, det er en kapsel du svelger. Be om en 4 pakning. Du kan kjøpe den uten resept, men da er den veldig dyr. Får du resept får du Synonympreperatet og 4 tabl for mindre enn prisen av en uten resept.

Anonymkode: 9291c...8a0

Skrevet

Jeg bruker Pevaryl. Canesten synes jeg ikke fungerer så godt.

Anonymkode: 37237...5a9

Skrevet

Canesten er bra

Anonymkode: 11992...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...